obiektywnie o thc

11. Data: 2009-06-18 13:17:53

Temat: Re: obiektywnie o thc
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Każdego kto zażywa/będzie zażywał narkotyki.

ale jednak nie zrezygnuję z porannej herbaty

12. Data: 2009-06-18 13:47:41

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> ale jednak nie zrezygnuję z porannej herbaty

Ani ja z okazyjnego piwka albo dwóch :)

STranger

13. Data: 2009-06-20 11:44:16

Od: Tomek Chmiel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Według nowych badań, wypalenie 3-4 skrętów powoduje uszkodzenia DNA na
poziomie podobnym do wypalenia co najmniej paczki papierosów.

ŹRÓDŁO: http://kopalniawiedzy.pl/marihuana-konopie-narkotyk-
narkotyki-mutagen-kancerogen-7802.html

14. Data: 2009-06-20 12:43:57

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Chmiel wrote:

> Witam!
>
> Według nowych badań

gdybyś skorzystał ze swojej szarej masy i przeczytał opis tych "badań",
które wkleiłeś, nie robiłbyś z siebie idioty, powtarzając jakieś brednie z
metodologią na poziomie tworek.

15. Data: 2009-06-20 14:25:16

Od: Tomek Chmiel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie mi rozsądzać kto robi tutaj z siebie idiotę, ale ja na pewno nie
obrażam innych zupełnie bezpodstawnie. Autor tego wątku pytał o
badania, toteż wkleiłem kawałek artykułu i podałem link do źródła. W
żaden sposób nie ustosunkowałem się do treści tych badań.

16. Data: 2009-06-20 20:08:05

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Chmiel wrote:

> żaden sposób nie ustosunkowałem się do treści tych badań.

są dwa wyjścia - albo tego co wkleiłeś nie przeczytałeś, albo przeczytałeś i
nie byłeś w stanie zrozumieć.

A tak serio to po prostu wkurza mnie propaganda mafii narkotykowej. I
bezmyśli ludzie, mamlający tę propagandę.

17. Data: 2009-06-21 11:54:02

Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę ci powiedzieć co zaobserwowałem w życiu, nie znam żadnych wyników badań
naukowych, polegam tu jedynie na własnych doświadczeniach i obserwacjach
ćpunów marichuanowych. to świństwo uzależnia, oczywiście nie każdy jest
podatny na to uzależnienie, podobnie jak nie każdy może zostać alkoholikiem
ale fakt jest faktem że uzależnia bardzo mocno co niektórych, nie aż tak jak
heroina ale jednak... Zauważyłem że strasznie rozleniwia i otępia. Moje
zdolności intelektualne po dżojcie sięgają dna, podobnie jak u znacznej części
palaczy, broń boże prowadzić samochód będac pod wpływem trawy, to już lepiej
po pijaku... Mam dość spore doświadczenie w paleniu trawy, przez kilka
miesięcy paliłem będac w szkocji, tam palą wszyscy i prawdopodobnie stąd
wyspiarze maja opinię tępaków. Tyle o prawdziwej marihuanie a co do tego
świństwa dostępnego w polsce to nie wiem jak to można lubić. U nas pazerni
handlarze sprzedają trawę doprawioną psychotropami które powodują straszne
stany lękowe a nawet halucynacje... krótko mówiąc trawa i wszelkie narkotyki
to syf który powinno się zwalczać wszelkimi sposobami.

18. Data: 2009-06-21 14:41:14

Od: "MOK" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kundzia Pindzia wrote:

> krótko mówiąc trawa i wszelkie narkotyki to syf który
> powinno się zwalczać wszelkimi sposobami.

Nie pal, jak ci nie służy. I nie uszczęśliwiaj innych na siłę.

19. Data: 2009-06-21 18:17:48

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kundzia Pindzia wrote:

> broń boże prowadzić samochód będac pod wpływem
> trawy, to już lepiej po pijaku...

no lol, teraz to dałeś. Po pijaku masz o wiele gorszą koordynację, po trafie
masz o wiele gorszą samoocenę własnych możliwości.

W skrócie - po alkoholu myślisz, że prowadzisz jak bóg, a masz umiejętności
5 latka, po trawie z kolei masz wrażenie, że nie jesteś w stanie roweru
prowadzić obok siebie, ale jeździsz tylko trochę gorzej niż na trzeźwo.

Nie wierzysz - sprawdź na dowolnej grze komputerowej.

> doprawioną
> psychotropami które powodują straszne stany lękowe a nawet halucynacje...

błąd, to kofeina powoduje stany lękowe. Masz jazdy po trawce - nie pij kawy.

> krótko mówiąc trawa i wszelkie narkotyki to syf który powinno się zwalczać
> wszelkimi sposobami.

no w sumie tak, patrząc ile jest ofiar kawy czy papierosów...

20. Data: 2009-06-21 20:23:02

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> błąd, to kofeina powoduje stany lękowe. Masz jazdy po trawce - nie pij kawy.

Ma rację kundzia Pindzia, w Polsce trawa jest często doprawiona jakimś
chemicznym syfem halucynogennym, faktycznie nieprzyjemne stany może
powodować. Jeżeli ktoś był zagranicą i miał okazje spróbować prawdziwej
czystej trawki to ma porównanie i wie co pisze.

> no w sumie tak, patrząc ile jest ofiar kawy czy papierosów...

Już raz w historii byli tacy mądrzy co spróbowali zwalczyć bardzo groźny
społecznie narkotyk - alkohol - ustawowo. Zakazali sprzedaży i handlu,
co spowodowało powstanie bardzo silnych organizacji przestępczych.
Poczytajcie sobie o wielkiej prohibicji w USA.
Wszelkie zakazy i ograniczenia wolności ludzkiej się mszczą i prowadzą
do skutków przeciwnych od zamierzonych.
Zdajecie sobie sprawę ilu spokojnych niewinnych osób siedzi w
więzieniach USA za samo posiadanie marihuany? Dziesiątki tysięcy...

STranger

Medycyna I WWS
oddech
Nerwy i ciśnienie