obozy jezykowe

1. Data: 2003-05-15 20:40:14

Temat: obozy jezykowe
Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Czy mam szanse na zasiegniecie porady w kwestii
krajowych obozow jezykowych? Konkretnie angielski dla
chlopca w wieku 16 lat. Poszukuje sprawdzonego organizatora.

Znalazlem York z Krakowa i Felberg z Trojmiasta.
Cos na ich temat?

pozdrawiam, Jacek P. Urbanowicz

2. Data: 2003-05-16 21:06:56

Temat: Re: obozy jezykowe
Od: "Ania12" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ztych firm nie znam ale znam inne. zalezy o jakimregionie mowisz i jakie
pieniadze mozesz przeznaczyc

3. Data: 2003-05-26 22:13:46

Od: "msj" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam York, znam go od środka