testy

1. Data: 2003-05-16 13:21:28

Temat: testy
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Słyszałam, ze w internecie mają być opublikowane wyniki testów uczniów
szóstych klas szkoły podstawowej.Poproszono mnie o znalezienie tych wyników,
ale nie iem, gdzie tego szukać.Czy ktos wie, coś na ten temat i zechce mi
pomoc?

Pozdrawiam Benia
gg 2661933

2. Data: 2003-05-16 13:46:23

Temat: Re: testy
Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wyników,
> ale nie iem, gdzie tego szukać.Czy ktos wie, coś na ten temat i zechce mi

Proszę bardzo:

http://www.cke.edu.pl/podstrony/egzaminy/s_arkusze.h
tml

3. Data: 2003-05-16 13:59:11

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lamia" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> Proszę bardzo:

Wielkie dzięki
Pozdrawiam

4. Data: 2003-05-16 14:10:21

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lamia" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> Proszę bardzo:

A czy nie wiesz, czy możliwe jest ,żeby w internecie były opublikowane
wyniki poszczególnych uczniów. Podobno wpisuje sie województwo, imie
nazwisko i pesel dziecka i można zobaczyc ile zdobyło punktów. Ja jakoś nie
bardzo w to wierzę, ale moja koleżanka, której córka pisała te testy, mówila
,że można to sprawdzići ona mnie prosiła o sprawdzenie tego. Mnie sie
wydaje, ze chyba sie jej cos lekko pomieszał :))

Pozdrawiam Benia
gg 2661933

5. Data: 2003-05-16 14:54:40

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ,że można to sprawdzići ona mnie prosiła o sprawdzenie tego. Mnie sie
> wydaje, ze chyba sie jej cos lekko pomieszał :))

Niestety nie wiem.

6. Data: 2003-05-16 15:27:01

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ,że można to sprawdzići ona mnie prosiła o sprawdzenie tego. Mnie sie
> wydaje, ze chyba sie jej cos lekko pomieszał :))

Znalazłam w OKE Kraków , czyli trzeba szukać w swoje OKE

http://www.oke.krakow.pl/

7. Data: 2003-05-16 15:51:21

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam w OKE Kraków , czyli trzeba szukać w swoje OKE
>
> http://www.oke.krakow.pl/

Okazało się ,ze nie musiałam nigdzie szukac.
Dzięki za linka.Okazał sie trafiony w 10.Ja jestem z Tarnowa:)

pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje

obozy jezykowe
cos zwiazane z grafika....
Oświetlenie stanowiska pracy??