obrażalski

31. Data: 2004-07-26 12:50:10

Temat: Re: obrażalski
Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Z. napisał:
/..../

> Ale jak mam zrozumieć o co mu chodzi, kiedy np. nic nie mówi i wychodzi.
> Ja nie jestem jasnowidzem, zeby zgadywać.

To badz.
To nie takie trudne, troche wyobrazni wystarczy.
Jestesmy prosci.

SmoK

32. Data: 2004-07-26 12:52:23

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej S. napisał:
/..../

> Oczywiście docieranie się jest pozytywne i konieczne. Zakłada ze wymagam od
> siebie i od partnera, każdy musi z czegoś zrezygnwać. Ale mówiac "wychowanie
> faceta" wyczuwam zupełnie co innego w podtekstie - dopasowanie do swoich potrzeb
> wyobrażeń za wszelką cenę.
> Tak czy owak faktycznie wymaga to pracy i z reguły szkoda ją zaprzepaścić...

Zaluzmy ze nie wiemy czemu on sie obraza i trzebaby i jego wysluchac.

SmOK

33. Data: 2004-07-26 12:59:53

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ce2ulp$f77$1@news.onet.pl...
> Użytkownik Basia Z. napisał:
> /..../

> To badz.
> To nie takie trudne, troche wyobrazni wystarczy.
> Jestesmy prosci.

Dobrze zrozumiałam, mężczyźni którzy się obrażają, są prostakami?

Margola

34. Data: 2004-07-26 20:24:05

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote in message
> Dobrze zrozumiałam, mężczyźni którzy się obrażają, są prostakami?

Jak to kobieta zupełnie inaczej. Prosty nie znaczy prostacki.

35. Data: 2004-07-28 16:34:40

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margola Sularczyk napisał:
/.../

> Dobrze zrozumiałam, mężczyźni którzy się obrażają, są prostakami?

Zle.
1. Prostak to nie to samo co prosty.
2. Domyslanie sie to chleb powszedni - nic trudnego.
Fakt, ze lepiej sie uczyc na kocie, niz kobiecie.
3. Mozepora powsciagnac egocentryzm?

36. Data: 2004-07-29 13:13:10

Od: MadziaMa <m...@b...pl_niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jul 2004 12:33:50 +0200, "Andrzej S."
<s...@p...onet.pl> wrote:

>Nie mogąc znależć zrozumienia stara se zaakcentować swoje odczucia w ten sposób?

Albo być sprytnym i dopuścić sie swego rodzaju manipulacji: obrażę sie
- jej zależy - będzie wokół mnie skakać - będzie na miom.
A może lubi jak sie go prosi i pyta: co ci jest? wydaje mi sie ze to
ciut kobiece zachowanie (no dobra stereotyp- żeby bez urazy było - ale
jednak częściej spotykane u kobiet - ciche dni itd)

Jestem wrogiem pedofilii i pedofilów...
Jestem wrogiem pedofilii i pedofilów...
Jestem wrogiem pedofilii i pedofilów...
Wykres temperatury
Dwie bardzo ciekawe strony: testy osobowosci