obudowanie futryny

1. Data: 2005-05-23 11:21:50

Temat: obudowanie futryny
Od: "Marcin" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, :)

Czy można jakoś obudować futrynę metalową (typowa w starych blokach) dzwi
pokojowych, tak aby wygladała jak drewniana ? Ciekawe czy to możliwe...Może
ktoś spotkał się z jakimś gotowcem, który możnabyłoby użyć ?

Pozdrawiam
marcin

2. Data: 2005-05-23 12:02:31

Temat: Re: obudowanie futryny
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-23 13:21, Marcin napisał(a):
> [...]
> pokojowych, tak aby wygladała jak drewniana ? Ciekawe czy to możliwe...Może
> ktoś spotkał się z jakimś gotowcem, który możnabyłoby użyć ?

Można, ja tak mam zrobione, niestety nie napiszę Ci jak to zrobić, gdyż
już kupiłem mieszkanie (bloki, płyta z lat 70tych) gdzie są drewniane
futryny i drzwi drewniane z takimi małymi szybkami. Przypuszczam, że tam
gdzie było to możliwe metalowe futryny są usunięte.

Olo
Mój adres zakodowany w ROT 13.

3. Data: 2005-05-23 12:15:31

Od: "Marcin" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> futryny i drzwi drewniane z takimi małymi szybkami. Przypuszczam, że tam
> gdzie było to możliwe metalowe futryny są usunięte.

.. no właśnie chciałbym uniknąć usuwania futryny ...

4. Data: 2005-05-23 12:54:54

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-23 14:15, Marcin napisał(a):

> ... no właśnie chciałbym uniknąć usuwania futryny ...

Myślę, że można nałożyć na te metalowe futryny drewnianą obudowę,
mankamentem takiego rozwiązania będzie fizyczne zmniejszenie się
wielkości otworu drzwiowego i najprawdopodobniej problem z zakupem
nietypowego rozmiaru drzwi. Można przyjąć iż bez względu na to co się
nałoży, jak nie wywalisz starych futryn będzie problem z drzwiami.

Olo
Mój adres zakodowany w ROT 13.

Wentylator - na co zwrócic uwagę
Zmywarka - głośna praca