ocanic pod oczy

1. Data: 2003-02-12 05:24:01

Temat: ocanic pod oczy
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Linia AA Plus Eye Perfect - czy kots juz probowal?
pozdrawiam:)
waniliowa

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-12 07:28:04

Temat: Re: ocanic pod oczy
Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Linia AA Plus Eye Perfect - czy kots juz probowal?
> pozdrawiam:)
> waniliowa

Witam ,
ja uzywam tej serii , na dzień żel , a wieczorem krem przeciwzmarszczkowy ,
2 x w tygodniu maseczkę oraz
płyn do zmywania makijazu.
Nie stwierdzam jakies rewelacyjnej poprawy , ale bardzo
przyjemna seria .
Zresztą AA ma coraz wiecej ciekawych rzeczy , np. seria
Aromatic , czy jakoś tam - mam na mysli te serię w lila kolorze (
opakowania ).

Pozdrawiam

Ewa G.

1. Data: 2003-02-12 08:39:30

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:Xns93203A881079vanilla1@213.180.128.20...
> Linia AA Plus Eye Perfect - czy kots juz probowal?

Probowalam.
Nic specjalnego.
Krem na dzien to takie mazidelko, zeby uspokoic sumienie - nie nawilza.
Zel na dzien wysusza mi skore.
Krem na noc moze byc ale kupilam Ziaje jogurtowa za 5 zl (!) i jest
lepsza...
A tej maseczki nie mialam.

Kaska

1. Data: 2003-02-12 08:56:47

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krem na dzien to takie mazidelko, zeby uspokoic sumienie - nie nawilza.
Mam to samo wrażenie niestety :( Kosztowal niemało (chyba 37 zł), co prawda
jest go tyle, że starczy na pół roku, ale po co mi pół roku
'nienawilżania'?...

> Krem na noc moze byc ale kupilam Ziaje jogurtowa za 5 zl (!) i jest
> lepsza...
Mnie on niestety uczula :( I właściwie to nie wiem co by teraz kupić a żeby
się sprawdziło, nie było drogie, nie uczulało, za to było
przeciwzmarszczkowe...
Magda

1. Data: 2003-02-12 08:57:13

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

> [...]
> Zel na dzien wysusza mi skore.
> Krem na noc moze byc ale kupilam Ziaje jogurtowa za 5 zl (!) i jest

Ja widzialam reklame tych produktow i z niej wynika, ze zmniejszenie
obrzekow, cieni i zmarszczek zauwaza sie po 26 tygodniach... czyli
troche dlugawo... sama mialam probki i zadnych rewelacji nie zauwazylam.

megi

1. Data: 2003-02-12 09:04:53

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał
> [...]
> obrzekow, cieni i zmarszczek zauwaza sie po 26 tygodniach... czyli
> troche dlugawo... sama mialam probki i zadnych rewelacji nie

A ja niestety zainwestowalam w kosmetyki, mimo, ze mialam probki.
Glupia jestem jak but. :)
Ja specjalnie nie mam obrzekow ani cieni, zalezy mi na porzadnym
nawilzaniu, a co to za krem, ktory nie nawilza?
AA jakos mnie rozczarowuje ostatnio.. Zarowno ta seria Aqua Zen, seria
naczynkowa (z wyjatkiem maseczki i koncentratu...) jak te kosmetyki
"oczne"
Wszystko kuszace w sklepie i nijakie w uzyciu.

Kaska

1. Data: 2003-02-12 09:10:11

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> AA jakos mnie rozczarowuje ostatnio.. Zarowno ta seria Aqua Zen,

Naprawde?! :-((((((((((
A ja wlasnie chcialam kupic...
Co ci sie w niej nie podobalo?

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-12 09:18:31

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
a żeby
> się sprawdziło, nie było drogie, nie uczulało, za to było

Moze jakiegos Daxa?
Oni maja kilka kremow pod oczy dla wrazliwej skory, napisz, moze Ci
przysla probki.Np ten Re-lipid, ktory ma takie dobre notowania.
A jesli nie Dax to jest taka polska firma Efektima, oni robia kosmetyki
przeciwzmarszczkowe i maja jedna serie dla alergikow

www.efektima.pl

Przysylaja probki bo bralam dla mamy, tylko nie wiem czy byla
zadowolona.
No i jeszcze bylam calkiem zadowolona z bursztynowego kremu pod oczy
Farmony.
Naprawde fajnie nawilzal.

Kaska

1. Data: 2003-02-12 09:28:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Naprawde?! :-((((((((((
> A ja wlasnie chcialam kupic...
> Co ci sie w niej nie podobalo?

Pachnie ogorkiem.
Kosztuje niewspolmiernie duzo do jakosci.
Nastepne zwykle mazidlo z dorobiona do niego ideologia.
Ale moze komus odpowiada... Szukalam ocen na wizazu, ale oceniony jest
tylko krem na dzien (tylko 2 gwiazdki). WSZYSTKIE dziewczyny, ktore o
nim pisaly (a bylo ich troche) ocenily do na dwie gwiazdki, co znaczy
"sredni, raczej nie polecam" czy cos w tym stylu.

Kaska

1. Data: 2003-02-12 09:37:00

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jakiegos Daxa?
> Oni maja kilka kremow pod oczy dla wrazliwej skory, napisz, moze Ci
> przysla probki.Np ten Re-lipid, ktory ma takie dobre notowania.
No tak, bez próbek to ja tylko AA mogę kupować. I żel ze świetlikiem ;)
Spróbuję wyhaczyć próbki tego Daxa, skoro mówisz że dobry.

> A jesli nie Dax to jest taka polska firma Efektima, oni robia kosmetyki
> przeciwzmarszczkowe i maja jedna serie dla alergikow
>
> www.efektima.pl
A gdzie to u nas można kupić? Bo jakoś w ogóle designu ze sklepów nie
kojarzę...

> No i jeszcze bylam calkiem zadowolona z bursztynowego kremu pod oczy
> Farmony.
> Naprawde fajnie nawilzal.
A zmarszczki - czy prostuje? :) Bo ja to wiesz... zmarszczona cała... ;)

Magda

strona z zapachami podzielonymi grupowo?
Po kolejnym spotkaniu w Krakowie...
czym wybielić zeby
chcialabym zobaczyc jak wygladalabym jako blondynka
Rozstępy