oczyszczanie organizmu

1. Data: 2005-01-12 11:55:48

Temat: oczyszczanie organizmu
Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak powinno sie oczyszczać organizm z toksyn i zanieczyszczeń gdzieś tam
zalegających? Trochę szukałam i jedyne co znalazłam to zioła (mało
konkretnych
nazw dostępnych u nas) i płukanie jelita.
Co medycyna na to? :)
Powinno sie oczyszczać organizm? Z czego konkretnie? Jak? I jak często?
Pozdrawiam.
Iwona

2. Data: 2005-01-12 12:08:47

Temat: Re: oczyszczanie organizmu
Od: Tomasz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwonsien napisał(a):
> [...]
> Co medycyna na to? :)
> Powinno sie oczyszczać organizm? Z czego konkretnie? Jak? I jak często?

Mysle ze sauna jest najlepsza aby oczyścic organizm z toksyn.

Tomasz

3. Data: 2005-01-12 12:31:36

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

14 Dniowa

Kuracja Skutecznego i Naturalnego Odtrucia i Wyczyszczenia Organizmu

TOTAL BODY CLEANSE

Total Body Cleanse zawiera 6 różnych preparatów, które pomagają organizmowi
w usunięciu toksyn i niepożądanych osadów z najważniejszych organów
(limfatyczny, krwionośny i krew, wątroba, jelita i nerki).

Każdy z pięciu preparatów jak: LYM-1, BL-PUR-2, LVR-C1, BWL-3 i UTI jest
ukierunkowany na wybranie odpowiedniego układu wydzielniczego, na
czyszczenie i odtrucie go. Szósty z preparatów tj. Parasine-2 działa
przeciwko pasożytom znajdującym się w organizmie.

Total Body Cleanse działa w ten sposób, że najpierw dokonuje wyczyszczenia
tych kanałów, przez które są wydalane z organizmu elementy trujące.

Total Body Cleanse jest wynikiem blisko 30 letniej pracy badawczej i testów
klinicznych.

Każdy z sześciu preparatów jest przygotowany z najwyższej jakości roślin
biologicznie czystych i przy zastosowaniu najnowocześniejszej technologii.
Składniki preparatów stanowią kombinację synergiczną. To znaczy, że
poszczególne składniki działając razem maja większą skuteczność, szersze
pole działania niż pojedynczo zastosowane składniki.

Kuracja oczyszczająca jest przygotowana w ten sposób, aby nie stanowiła
nadmiernego obciążenia dla osoby poddającej się jej. Dlatego też, każdy może
kurację zastosować.

Powyższa kuracja oczyszczająca została klinicznie przetestowana w szerokich
kręgach

Total Body Cleanse jest produktem opatentowanym przez firmę Creations Garden
i Dr. Leitia Devinc (O.M.D., L. Ac., M.H.)

Total Body Cleanse - Wyczyszczenie naszego organizmu.

Aby zachować organizm przy życiu, zachodzą w nim procesy przemiany materii.
Podczas tych procesów pojawiają się produkty uboczne, które w normalnych
warunkach są wydalane z organizmu w odpowiednim rytmie, przez takie organy
jak: wątroba, nerki, skóra, płuca. Jednak w przypadku, gdy żyjemy w ciągłym
stresie, przy braku ruchu, jednostronnie się odżywiając (nadmierna ilość
białka, węglowodanów, nasyconych tłuszczów) oraz spożywając produkty
jakościowo nieodpowiednie, zawierające barwniki i aromaty sztuczne
prowadzimy do tego, że w naszym organizmie odkładają się niepotrzebne
elementy zatruwające go. Organizm nie może poradzić sobie z nadmierną
ilością szkodliwych substancji i dochodzi do powstawania rozmaitych
dolegliwości i przewlekłych chorób.

Nasz organizm musi zużywać dodatkowe ilości energii, aby niepożądane
składniki unieszkodliwić i wydalić. W przypadku bardzo powolnego wydalania
szkodliwych substancji z organizmu, następuje zatrucie organizmu.

Przeprowadzenie kuracji oczyszczającej jest proponowane praktycznie dla
każdego przynajmniej 1 raz w roku.

LYM-1. Aktywizacja układu limfatycznego.

Preparat aktywizuje molekuły układu limfatycznego i jest przydatny w
przypadku pojawienia się objawów osłabienia pracy układu limfatycznego.

BL-PUR-2. Czyszczenie krwi.

Jest mieszanką ziół leczniczych, która wspomaga organizm w wydalaniu z krwi
substancji, które znajdują się w układzie krwionośnym i obciążają układ
immunologiczny.

LVR-C-1. Odtrucie wątroby.

Wątroba jest najważniejszym organem detoksycznym. Preparat LVR-C-1 działa na
komórki wątroby i pomaga w wydaleniu z nich szkodliwych substancji. W ten
sposób pozytywnie wpływa na odnowienie wątroby.

UTI. Czyści układ moczowy.

Bardzo skutecznie działa na układ moczowy. Czyści moczowy układ wydalniczy.

BWL-3. Czyści jelita.

Czyszczenie jelit jest bardzo ważnym elementem odtrucia organizmu i
uzyskania dobrego samopoczucia.

Składniki ziołowe BWL-3 zmiękczają stolec, zmniejszają ilość gazów i wzdęć,
w odpowiedni sposób regulują perystaltykę jelit, przez co pomagają w
wydalaniu zalęgającego w jelitach kału.

PARASINE-2. Przeciw pasożytniczy

W naszym organizmie, najczęściej bez naszej wiedzy, przynajmniej jeden
rodzaj pasożytów jest obecny. Preparat ten skutecznie wydali z naszego
organizmu robaki i pasożyty. Preparat jest nadzwyczaj skuteczny w
czyszczeniu jelit.

Codzienne dawkowanie preparatów w trakcie kuracji

Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

LYM

3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2

BL-PUR

3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2

LVR-C
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2

UTI

3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2

BWL
2
3
4*
5*
5*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*

Parasine
2
3
4*
5*
5*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*

W celu uzyskania lepszego efektu:

- Czekaj minimum 10 min. między przyjęciem każdej kapsułki (BWL-3 i
Parassine-2 można brać razem)

- Jeśli jest to możliwe bierz LYM ze świeżą cytryną i wodą źródlaną.

- Bierz wszystkie kapsułki z wodą źródlaną.

- Bierz wszystkie dawki między posiłkami.

- Pij 6-10 szklanek wody dziennie.

- Przeciętną dawką BWL i Parasine jest 5-6 kapsułek przed snem.

- Ogranicz lub wyeliminuj cukier, kawę i alkohol, smażone i szybkie
"sztuczne" potrawy, i napoje.

Jeżeli podczas kuracji wystąpi wzmożona perystaltyka jelit, luźny stolec,
lekkie skurcze w dole brzucha oraz utrata wagi, lub przez kilka dni słabość
i lekkie zawroty głowy, to nie należy lękać się. Są to, bowiem normalne
objawy, ponieważ zalegające zbędne elementy przemiany materii i toksyny
zostają intensywnie rozluźnione i wydalane z organizmu.

Jeżeli zostaną zaobserwowane inne objawy, np. ciągłe, intensywne bóle,
mdłości i wymioty, wówczas należy przerwać kurację i bezzwłocznie
skonsultować się z lekarzem. Wcześniej przedstawione objawy mogą być
świadectwem poważnej choroby.

4. Data: 2005-01-12 17:56:51

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwonsien wrote:
> [...]
> zalegających? Trochę szukałam i jedyne co znalazłam to zioła (mało
> konkretnych
> nazw dostępnych u nas) i płukanie jelita.

Trochę od siebie, może to nie stricte medycyna, ale efekt czytania
książek aspirujących do miana medycznych:

- zwiększenie ilości spożywanych płynów
- picie mocnej zielonej herbaty, pokrzywy, ziół szwedzkich, miąższu z aloesu
- spożywanie roślin zawierających dużo błonnika
- jogging, pływanie, ćwiczenia wytrzymałościowe
- sauna, kąpiele solankowe
- głodówka
- picie octu jabłkowego
- świadome, pogłębione oddychanie z pełnym, swobodnym wydechem (tzw.
rebirthing)

Pozdr,
Adam

5. Data: 2005-01-12 22:12:11

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co medycyna na to? :)
> Powinno sie oczyszczać organizm? Z czego konkretnie? Jak? I jak często?

Moim skromnym zdaniem, najlepszym sposobem na oczyszczenie organizmu, jest
przejście na zdrowe odżywianie ;-). Mówiąc w skrócie, należy nie przejadać
się, unikać cukru, białego pieczywa, kawy, papierosów, alkoholu, nadmiaru
mięsa. Jeść natomiast, generalnie dużo owoców i warzyw, w tym surówkę z
kwaszonej kapusty. Do picia polecam zieloną herbatę Yunnan.

Pozdrawiam,

andrzej
www.glowacki.art.pl

6. Data: 2005-01-12 22:41:45

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Czy ktoś zorientowany może sie wypowiedziec na ten temat?
Pozdrawiam.
Iwona

7. Data: 2005-01-15 21:43:17

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co medycyna na to? :)
> Powinno sie oczyszczać organizm? Z czego konkretnie? Jak? I jak często?

Michał Tombak:
" Droga do zdrowia" " Jak życ długo i zdrowo" inne opracowania w/w autora.
Koszt książki ok 30zł.

8. Data: 2005-01-17 10:12:12

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co czytałem w twoim poście kłóci się trochę z teorią o przestawieniu
sie
> po 3-4 dniach żołądka z trawienia (wydzielania soków żołądkowych) na
> produkcję aminokwasów z rezerw wewnętrznych.

Każdy człowiek jest inny i każdy ma trochę odmienne zdanie.
Moim zdaniem, spożywanie soków ma za zadanie dostarczenie organizmowi
głównie wody, witamin oraz soli mineralnych. Wiele z nich, nie jest
gromadzona w formie zapasu w organizmie i raczej powinna być dostarczana na
bieżąco. Przy tak skromnym odżywianiu organizm i tak będzie musiał czerpać z
rezerw.

> Czy naprawdę pomogło ci w 7
> dni - jakie zmiany zaobserwowałeś?

Zmian nie zaobserwowałem żadnych i nie spodziewałbym się ich nawet po
dłuższej głodówce, ponieważ ja odżywiałem się zawsze w miarę zdrowo.
Oczywiście, po głodówce jeszcze bardziej zacząłem zwracać uwagę na to co
jem. Wydaje mi się, że najważniejsze w głodówce jest to, że po niej łatwiej
jest porzucić stare nawyki żywieniowe i przyzwyczaić się do nowych. Jeżeli
po głodówce wrócimy do starych, złych nawyków żywieniowych, to pozytywne
zmiany chyba nigdy nie wystąpią. Ja głodowałem tylko 7 dni, ponieważ
wcześniej zafundowałem sobie dość porządne płukanie jelit, czego jednak
nikomu nie polecam ;-). Nie jest to już takie miłe jak głodówka. Ja po
prostu, chciałem zobaczyć jak to jest ;-).

Pozdrawiam,

Andrzej Głowacki
www.glowacki.artpl

9. Data: 2005-01-21 23:34:36

Od: "Gentiana" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie i za ile można kupić ten specyfik? I z jakij strony to skopiowałaś?
A z resztą - czyż nie lepiej być wegetarianką?
Pozdrawiam
Gentiana

Kolano po raz kolejny
rozpoznanie...