od tyłu :)

1. Data: 2009-05-07 08:59:18

Temat: od tyłu :)
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalezione na film.gazeta.pl

- Jeśli oglądasz "Szczęki" od końca, to opowiada on o rekinie, który
wypluwa ludzi, aż ci w końcu otwierają plażę.

- Jeśli oglądasz "Zagubionych" od końca, uświadamiasz sobie, że niczym
się to nie różni od "Zagubionych" oglądanych od początku.

- Jeśli oglądasz "Rambo" od końca, wtedy to film o Sylvestrze Stallone,
który leczy ludzi magicznym odkurzaczem do kul i naprawia helikoptery
łukiem i strzałami.

- Jeśli oglądasz trylogię "Władcy pierścieni" od końca, wtedy jest to
film o niskim gościu, który dostał od wulkanu fajny pierścień i wraca z
nim do domu.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

2. Data: 2009-05-07 18:23:52

Temat: Re: od tyłu :)
Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2009-05-07 18:25:09

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o niskim gościu, który dostał od wulkanu fajny pierścień i wraca z nim do

He, he, niezłe, faworytem mojej żony został Rambo ;)

Sprzedałem to na firmową tablicę ogłoszeń w kuchni, dopisałem
jeszcze jeden film zwiazany z nasząfiremką ;)

ufff, udalo sie, jednak jest!
CIEKAWE I PRAWDZIWE
Z SCP
HE..He !!!