odbierac prawo wykonywania zawodu konowałom...

31. Data: 2012-05-27 13:37:45

Temat: Re: odbierac prawo wykonywania zawodu konowałom...
Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-23 22:07, Stokrotka pisze:

> [...]
> (było po 18, sklepy nieczynne, ja w piżamie, do domu 20 km) pukając do
> pszypadkowych drzwi pobliskiego prywatnego domu. Ciuhy były 5 nr za duże.
> Pamiętam, że w tym dniu wieczorem w domu oglądałam łestern "7 wspaniałyh".
> W następnym dniu w pszyhodni lekarka potwierdziła, że naświetlania
> byłyby szkodliwe.
>
> Drugi raz miałam około 6 lub 7 lat, może 8, podejżenie żułtaczki,
> w trakcie pszyjmowania, specjalnie jeździła po jakieś żeczy zdaje się
> piżamę do domu, a potem nie zgodziła się na oddanie mnie do szpitala.

Ahhh, to masz szczenscie rze rzyjesz

32. Data: 2012-05-27 14:55:09

Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27.05.2012 15:35, grazyna007 wrote:

> I chetnie opewnie by to robil, leczylby dzieciaka ale durni rodzice ze
> szpitala je zabrali i skutecznie mu to uniemozliwili.

I dzieciak dzieki temu zyje i jest zdrowy, bo inny specjalista zmienil
calkim eleczenie, i leczyl prawdziwa chorobe a nie wy
mysloną...

--

nie wiedzialem, ze plyte wydalem ;)
http://elscar.bandcamp.com/album/hikikomori

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm.
http://www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad
_robi_propagandowa_szopke

http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-
firm,76784,w.html

33. Data: 2012-06-01 18:47:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ahhh, to masz szczenscie rze rzyjesz
Nie masz co drwić, po pierwszej operacji żygałam krwią.
Faktycznie cud, że żyję.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

34. Data: 2012-06-01 19:59:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-27 15:37, niebożę grazyna007 wylazło do ludzi i marudzi:

> Ahhh, to masz szczenscie rze rzyjesz

Ona tak.

qr.a

Co mi jest pomocy
Roztwor chcialbym kupic
klimatyzacja ubior
Walka z paciorkowcem - bardzo duże ASO u dziecka - prośba o radę
"Kazdy nowotwor to grzyb"