klimatyzacja ubior

1. Data: 2012-05-14 19:29:15

Temat: klimatyzacja ubior
Od: "Krzysiek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zaczal sie okres ostrego uzywania klimatyzacji w biurach.
Slabo to znosze, przewiewa mnie, bola mnie miesnie plecow, pozniej idzie na
bol gardla.

Myslalem nad jakas bielizna termoaktywna. Czy to ma sens ?
W internecie przeczytalem ze ktos polecal ubrania z czystej bawelny ?

Jak to widzicie ?

Krzysiek

2. Data: 2012-05-17 12:13:10

Temat: Re: klimatyzacja ubior
Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslalem nad jakas bielizna termoaktywna. Czy to ma sens ?

wyłącznie podczas intensywnego ruchu

Walka z paciorkowcem - bardzo duże ASO u dziecka - prośba o radę
"Kazdy nowotwor to grzyb"
Zwyrodnienie kręgosłupa?
Serwisy ogłoszeniowe dedykowane pracy w branży medycznej i służbie zdrowia
Rozstęp mięśni brzucha a przepuklina kresy białej