odczulanie komputerowe

1. Data: 2003-10-31 07:55:19

Temat: odczulanie komputerowe
Od: "Joanna Chanas" <j...@u...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, jestem uczulona na roztocza kurzu. W tym roku objawy nasiliły się.
Nie pomaga alertek. Chciałabym się odczulić komputerowo. Czy ktoś stosował
tą metodę i z jakim skutkiem? Czy są osoby, które odczulały się w Łódzi?

--
Joanna Chanas

2. Data: 2003-10-31 08:30:13

Temat: Re: odczulanie komputerowe
Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja odczulałam się Bicomem, ale w innym mieście. Odczulałam się nie tylko na
kurz ale i na inne alergeny. Polecam, mnie bardzo pomogło.
Pozdrawiam Teresa

3. Data: 2003-10-31 09:13:07

Od: Digit <d...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Strzyga" <s...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
nie
> tylko na kurz ale i na inne alergeny. Polecam, mnie bardzo

Dawniej w tych celach chodzilo sie do wiedzmy ktora leczyla za
pomoca odczyniania urokow, teraz wykorzystuje sie komputer bo
wyglada nowoczesniej a wiedzmy sa malo "trendy"... ;-) ale wtedy
tez dzialalo w podobnym stopniu. Sila sugestii zwana tez efektem
placebo potrafi zdzialac cuda, wiec nie przecze ze w tym przypadku
moze zadzialac. Powiazania ukladu nerwowego z odpornosciowym,
ktory odpowiada za reakcje alergiczne sa silniejsze niz sie
powszechnie uwaza. A o bicomie i innych odmianach wspolczesnej
magii wiele znajduje sie w archiwum... np
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF8&gro
up=pl.sci.medy
cyna (trzeba skleic link)
mozna tez siegnac po jakis podrecznik fizyki i zastanowic sie jak
tez taki bicom moze dzialac ;-)
Pozdrawiam
Darek

4. Data: 2003-10-31 09:46:17

Od: "hankfer" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Chanas" <j...@u...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> Joanna Chanas
> metoda alternatywna z pogranicza czarnej magii
T. :)

5. Data: 2003-10-31 21:55:42

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba było sobie zrobic przy okazji "trwałą komputerową"

Użytkownik Strzyga <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bnt6ib$btp$...@n...lublin.pl...

6. Data: 2003-11-01 01:23:06

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

B.pomaga włascicielowi "poradni"

> [...]
> tą metodę i z jakim skutkiem? Czy są osoby, które odczulały się w Łódzi?

Młodzieńcze idiopatyczne zapalenie stawów - POMÓŻCIE
niskie ciśnienie
Bisacodyl
powiekszone wezly chlonne
cukrzyca