oddam pigwowiec

1. Data: 2002-04-20 11:43:33

Temat: oddam pigwowiec
Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam do oddania rozmnażający się wściekle pigwowiec(oczywiście to
potoczna nazwa) - taki mały niski krzew , małe żółte owoce, nadają się tylko
do przetworzenia (ech, te nalewki,mniam). Rośnie sobie i muszę go
przetrzebić, ładnie ukorzeniony jest, jeśli ktoś ma chęć proszę o kontakt

Katarzyna Kuć
k...@t...com.pl

tel. o - 95 -732-26-28

2. Data: 2002-04-22 08:55:28

Temat: Re: oddam pigwowiec
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kuć napisala:

> [...]
> do przetworzenia (ech, te nalewki,mniam). Rośnie sobie i muszę go
> przetrzebić, ładnie ukorzeniony jest, jeśli ktoś ma chęć proszę o kontakt

Chętnie bym wzięła, ale gdzie z nim jesteś? Wożenie pociągiem przez
pół Polski kolczastych krzaczków może nie byc najlepszym pomysłem :-)

Krycha&Co(ty) z Warszsawy

3. Data: 2002-04-26 14:22:28

Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo skuteczny jest Alt+Enter i od razu widać.
Gorzów Wlkp. się kłania - a przy okazji okazało się, że rozmnożyła się
bestia złośliwie winorośl (wcale nie jadalna) i mnóóóóóóstwo irysów, jak
również i lilii. Jak znam życie coś tam jeszcze, aha : konwalie w dowolnej
ilości.
Polecam, kto może

Kasia

4. Data: 2002-04-26 14:26:32

Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo skuteczny jest Alt+Enter i od razu widać.
> Gorzów Wlkp. się kłania .

Ups, nie zawsze, przepraszam za idiotyczną radę;))

Kasia

dróżka
Grill ogrodowy
co zrobić z yuką?