oddawanie krwi

1. Data: 2004-08-08 21:05:57

Temat: oddawanie krwi
Od: Mariusz Pabis <m...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Podczas ostatniego oddawania osocza, Panie pielegniarka przypadkowo
ubrudzula swoja dlon krwia. (notabene moja :)). Jej jedyna reakcja bylo
wytarcie dloni w gaze. Czy to normalne zachowanie, czy tez po prostu rutyna?
Wychodzenie z zalozenia, ze jak dawca to na pewno zdrowy jest kiepskim
zalozeniem.

Prosze o opinie.

Pozdrawiam,
MP
P.S. Czy ten fakt powinien zostac zgloszony?

2. Data: 2004-08-08 21:19:06

Temat: Re: oddawanie krwi
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Pabis" <m...@u...edu.pl> skrev i meddelandet
> [...]
> wytarcie dloni w gaze. Czy to normalne zachowanie, czy tez po prostu
> rutyna? Wychodzenie z zalozenia, ze jak dawca to na pewno zdrowy jest

Nie miala na dloniach rekawiczek lateksowych? Niesamowite........

--
Ania Björk

3. Data: 2004-08-09 09:56:15

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mariusz Pabis" <m...@u...edu.pl> napisal w wiadomosci

> Prosze o opinie.

Mi pani pobierajac krew do badania wczesniej skasowala kase, a potem bez
mycia rak i rekawiczek przystapila do pobierania. Nie za bardzo wiedzialem
jak zareagowac... ale bylem w szoku!

Jak sie zachowac w takiej sytuacji ? Czy sa jakies przepisy, które mówie, co
nalezy robic ? Gdzie je znajde ?

Maras
odpowiadajac usun .com z adresu.

Dawca immunizowany