odnosnie Topic-u o osobach niepelnosprawnych w swiecie owczesnym

1. Data: 2001-01-09 14:49:17

Temat: odnosnie Topic-u o osobach niepelnosprawnych w swiecie owczesnym
Od: "Rafal Zielinski" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim

Nie wiem jak Wy sie na to zapatrujecie, bo pewnie wiekszosc z Was jest
starsza ode mnie. OK ale do rzeczy. Sprawa jest tego typu, ze ja tego dobrze
nie pamietam, bo jak to sie mowi "na srojaco pod szafe wchodzilem", ale
dawniej bylo tak, ze jak ktos mial ON w rodzinie to mial rozne ulgi,
zwolnienia, i w ogole jak szedl do urzedu to wszystko bylo zalatwiane od
reki, bo propaganda poprzedniego systemu twierdzila, ze nasze spoleczenstwo
jest piekne i wspaniale zupelnie jak w Sparcie (mam nadzieje, ze nadazacie
za moim tokiem myslenia). Ale po kilku latach nowego ustroju politycznego
nalezy stwierdzic, ze w sumie nic sie nie zmienilo. no moze poza tym, ze w
sklepach nie ma juz kolejek i mozna dostac wszystko bez wiekszego problemu.
Bodzio bodajze pisal, ze ostatnio osiagnal wielki sukces, bo udalo mu sie
zalozyc barierke szczerze gratuluje, bo moi rodzice jakby sie sami za to nie
wzieli, to by im sie to nie udalo.

Pozdrawiam

Rafal Zielinski
CEED COORDINATOR
EXCHANGE TEAM
AIESEC POLAND
LC KIELCE

Home Adress:
ul. Wojewódzka 11 m 5
25-536 Kielce
Poland
Phone/Fax +48 41 342-77-55
Mobile Phone + 48 (0)501023096
E-Mails: r...@i...net.pl (use this adress)
m...@a...net.pl
z...@a...tu.kielce.pl

"I saw young people all around the world involved in the issues that
affect the world today and...tomorrow. I saw young people concerned and
taking actions in order to contribute to the solution of the problems the
world is facing today. Young people who have the potential, the
willingness, the creativity, the courage and the motivation to change and
live in a better world.
I saw AIESECers..." -Anonymous

PARTNERS GROUP
LOCAL COMMITTEE KIELCE

Official Partner

E X B U D S. A.

Partner

PPH JEZIERSKI

Media Partner Radio Partners
SLOWO LUDU RADIO FAMA RADIO KIELCE

Supporting Partners
Piekarnia Partner s.c.
Pod Telegrafem
Bakoma
PPH Kowalski s.c. o/Kielce
*

2. Data: 2001-01-09 16:09:19

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>     Pod Telegrafem
>                                     Bakoma
>    PPH Kowalski s.c.               o/Kielce
*

Czesc Wszystkim!!!

Potwierdzam,tak bylo.Gdyby nie kochani rodzice Rafala to chyba moj Mis nie
bylby dzis taki jaki jest.No i nie poznalibysmy sie.
Wlasnie za to,ze Rafcia rodzice wychowali go tak a nie inaczej jestem im
wdzieczna.
Tak na marginesie to korcilo mnie by napisac cos do Ciebie Rafciu na
grupie.chyba nie masz mi tego za zle.
Pozdrawiam wszystkich.
Pszczolka

3. Data: 2001-01-10 10:31:37

Od: "Rafal Zielinski" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

*

------

> [...]
im
> wdzieczna.
> Tak na marginesie to korcilo mnie by napisac cos do Ciebie Rafciu na

Wiesz co jesli chodzi o grupe nie jest ona do tego zebysmy zalatwiali jakies
prywatne sprawy, takze jesli masz do mnie jakis interes to poprosze
prywatnie na konto

4. Data: 2001-01-10 12:33:57

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

*

> [...]
> Wiesz co jesli chodzi o grupe nie jest ona do tego zebysmy zalatwiali jakies
> prywatne sprawy, takze jesli masz do mnie jakis interes to poprosze

Dobra,dobra.Bede slac na Twoje prywatne konto.Tylko sie nie zlosc.Juz sie
wylanczam.
M.

Chore kasy a leczenie
kurs komputerowy