odpis odpisu?

1. Data: 2008-11-15 13:36:54

Temat: odpis odpisu?
Od: aleksandra <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy praktykujecie robienie odpisów recept? Tylko na leki 100%? Odpis
wystawia tylko magister? Czy jeśli pacjent wróci z odpisem na pięć
opakowań leku a stać go aktualnie na trzy opakowania to robicie odpis
odpisu na pozostałe dwa? Czy jest to ujęte w którymś z rozporządzeń?
Czy w chwili obecnej, gdy lekarz może wystawić trzy recepty na trzy
kolejne miesiące, nadal mamy możliwość wystawiania odpisów - czyli na
jak długo właściwie, w ten właśnie sposób, możemy przedłużyć ważność
recepty?

pozdrawiam
aleksandra

2. Data: 2008-11-17 23:05:36

Temat: Re: odpis odpisu?
Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy praktykujecie robienie odpisów recept?
nie

> Tylko na leki 100%?
jeśli pacjent koniecznie chce, to i na refundowane. oczywiście płaci wtedy
100% ceny.

>Odpis
> wystawia tylko magister?
odpis stempluje i parafuje tylko magister...

> Czy jeśli pacjent wróci z odpisem na pięć
> opakowań leku a stać go aktualnie na trzy opakowania to robicie odpis
> odpisu na pozostałe dwa?
nie. jeśli to "miły pacjent", to odkładamy kasę w kopertę i czekamy umówiony
czas, aż wroci wykupić resztę opakowań z odpisu.
niestety jest to (pieniądze w kopercie) sprzeczne prawem podatkowym...

> Czy jest to ujęte w którymś z rozporządzeń?
aż takich szczegółów nie uregulowano. jest tylko to, co w rozporządzeniu w
sprawie recept.

> czyli na
> jak długo właściwie, w ten właśnie sposób, możemy przedłużyć ważność
> recepty?
teoretycznie odpis nie służy przedłużaniu ważności recepty. jest ważny tak,
jak recepta do której go wystawiasz. tu rzeczywiście mogą być rózne
interpretacje- my zaznaczamy, że jest ważny 30 dni lub 7 dni(antybiotyk). w
sprawie leków pełnopłatnych nie ma tak ścisłych regulacji jak przy
refundownych

Warszawa / mgr farmacji / PRACA
Szukam mgr farmacji Warszawa atrakcyjne warunki
Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)
test
Casodex - generyk Cipla Ltd.