odżywka do paznokci

1. Data: 2004-07-10 21:34:24

Temat: odżywka do paznokci
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od kilku dni zaczęłam używać odżywki do paznokci (Coral firmy
Delia). Nie pokrywam jej lakierem, bo na razie jest mi to zbędne.
Zauważyłam, że na końcach paznokci odpryskuje mi się ona - to wina
odżywki czy tak jest z każdą? Już lakier dłużej mi się trzyma niż
ona. Jest może na to jakiś sposób żeby końcówki paznokci też były
"odżywiane" poza codziennym nanoszeniem jej?
Pozdr
Dippi

1. Data: 2004-07-11 11:48:49

Temat: Re: odżywka do paznokci
Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> napisał:

> [...]
> ona. Jest może na to jakiś sposób żeby końcówki paznokci też były
> "odżywiane" poza codziennym nanoszeniem jej?

Niestety, tak chyba juz jest z niektorymi odzywkami, podobnie jak z
lakierami. Chyba raczej nie ma na to rady, ale gdzies slsyzalam, ze odzywki
przynosza bardzo dobre rezultaty jesli wlasnie sa nakladane czesto, np
codziennie, bez zmywania poprzedniej warstwy. Ja czesto tak robie z odzywka
inglota, ktora rowniez bardzo szybko mi odpryskuje. Po prostu maluje
paznokcie jeszcze raz. :)

o kwasach raz jeszcze
Guam a tabletki hormonalne
Fryzjer w Gdańsku