[ogolne] wyjazd

1. Data: 2003-04-27 21:46:19

Temat: [ogolne] wyjazd
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Ale się narobiło. Po raz pierwszy w życiu mam mięęęszane uczucia co do wyjazdu
(brak komputera przez 8 dni). Przez 14 lat udawało mi się obyć bez list
dyskusyjnych, czat-ów, gadu-gadu, a tu teraz dzień bez wizyty na Grupie, to
dzień stracony. Co Wy ze mną zrobiliście? Koniec biadolenia. Na Grupie jest
fajnie i już, ale odpoczynek też się należy. Wyjazd jutro rano. Kierunek - Bory
Tucholskie. Będzie fajnie (robutkę zabieram ze sobą - kolejne xxx "witrażowe").
Już teraz czuję ile czytania mnie czeka po powrocie.

Będę tęsknić!

Serdecznie wszystkich pozdrawiam - Halutka

1. Data: 2003-04-28 06:45:56

Temat: Re: [ogolne] wyjazd
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Och jak ja Ci zazdroszczę!!! Bory są cudne. Życzę Ci udanego wyjazdu słonecznej
pogody i przede wszystkim wypoczynku.

Pozdrawiam
Ania z Raszyna

1. Data: 2003-04-28 08:23:53

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Za grupa tesknic - to jest ok!
Odpoczynek od Komputera Ci na pewno dobrze zrobi i jesli bedziesz miala
piekna nature woklo siebie i jakas robotke to pewnie sie sama zdziwisz, ze
komputera Ci nie bedzie brakowac - przetestowane kikutygodniowymi urlopami.
Ja tez sie zmywam w srode i wroce po tygodniu. Kierunek: winnice i zamki w
Nadrenii. Tam gdzies mam tez zamiar zmienic 29 na 30 ;-).

Milego pobytu i odpoczynku

MonikaB

1. Data: 2003-04-28 09:09:13

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann <m...@g...de> napisał(a):

> [...]
>
> Milego pobytu i odpoczynku
>
> MonikaB
>
>Wszystkiego najlepszego w takim razie - wiaderka czasu, wielkiego wora
pieniędzy i ogromnego czegoś (może silosa?) cierpliwości i wytrwałości
pozdrawiam i troszkę zazdroszczę (i30 i Nadrenii)
Ania

1. Data: 2003-04-28 13:54:17

Od: Agnieszka <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Apr 2003 10:23:53 +0200, Monika Biermann
<m...@g...de> wrote:

> [...]
> Ja tez sie zmywam w srode i wroce po tygodniu. Kierunek: winnice i zamki
> Nadrenii. Tam gdzies mam tez zamiar zmienic 29 na 30 ;-).

Wszystkiego naj naj najlepszego

Pozdrowka cieplutkie

drzewko (ktoremu juz nieduzo brakuje :) )

1. Data: 2003-04-28 13:58:52

Od: Agnieszka <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Apr 2003 23:46:19 +0200, <h...@o...pl> wrote:

> [...]
> Już teraz czuję ile czytania mnie czeka po powrocie.
>
> Będę tęsknić!
>
> Serdecznie wszystkich pozdrawiam - Halutka

Heh!

Z jednej strony rozumiem Cie, bo ja po odwyku i wiem co to znaczy :)
Ale jak patrze na to sloneczko na zewnatrz, na te burze, ciemne chmury, zza
ktorych wychodza pierwsze zlociste promyki to... az mnie gniecie w srodku,
ze ja nie moge wyjechac...

Odpoczywaj i ciesz sie :)))

Pozdrowka cieplutkie
drzewko, rozmarzone wizja porankow i wieczorow w borach, na wsi, w polach,
gdziekolwiek...

1. Data: 2003-05-07 11:30:56

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!

Wielkie dzięki za duchowe wsparcie. Udało się. Wypoczełam świetnie. Trochę
przygód za mną: przeprawa przez rzekę brodem (woda była jedna zimna -
zgubiliśmy szlak i do mostu była za daleko); brałam udział w gaszeniu lasu
(swoją drogą głupota ludzka nie ma granic, aby w tak suchym lesie palić
ognisko); widziałam przecudną tęczę, podwójną na całe niebo, nad wyraz
kolorową, no i spacerowałam, spacerowałam, wieczorem haft i długi sen. Było
super.

Wszystkiego tego (no może oprócz ognia) i wielu innych ukochanych przez Was
chwil życzy Halutka

orientalne motywy
xxx z mloda para!!!
siatka