ogorki konserwowe

1. Data: 2002-02-14 02:32:48

Temat: ogorki konserwowe
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie: jakie polecacie? dodam,ze wedle mojego ukochanego meza,
wielbiciela i znawcy ogorkow konserwowych (zwanych dalej OK),
prawidlowy OK sklada sie z kwasnosci i ogorka wlasciwego... czyli
kwasne ma byc. a ze OK musza byc male, atrakcyjne wizualnie i
twardziutkie to chyba rozumie sie samo przez sie. kiedys dobry byl
krakus, ale sie popsul okrutnie. jakies inne typy?

pozdrowienia,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-02-14 07:53:54

Temat: Re: ogorki konserwowe
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje ulubione...."Kartuskie".male ...kwasne no i z odrobina papryki..

mniam mniam....

Eva T.

1. Data: 2002-02-14 23:32:34

Temat: Odp: ogorki konserwowe
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A znacie ogórki konserwowe na słodko? Robiła je zawsze babcia i dzieciarnia
robiła wyścigi, komu uda się prędzej zjeść skromną porcję leżącą na stole.
Dodam, że każda ilość takich ogórków była ilością zdecydowanie
niewystarczającą :)) Zawsze wysępię od mamy kilka słoików z tym rarytasem
:)) Może latem będzie debiut...

Anka - stsal - rozmarzona

1. Data: 2002-02-21 11:58:24

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Unamel - potrafie zjesc codziennie jeden sloik pollitrowy...

--
Joanna
J...@e...pl

Uzytkownik "kamila slawinska" <k...@s...killer.acedsl.com> napisal w
wiadomosci news:j78m6uokrhv1m7anb8ru3kjvegmq2p7nko@4ax.com...
> [...]
> kamila
> --
> kids are for people who can't have cats.

Re: Niebieski w kuchnie
Ananas na pizzy
Masa czekoladowa do wafli
Tawerna U Greka w W-wie?
[ogloszenie] Bereket - konkurs - zapraszamy