okulary

1. Data: 2006-05-29 20:14:10

Temat: okulary
Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej;))
niestety musze zrobic sobie okularki i tak sie zastanawiam czy w
wiekszosci zakladow optycznch to robia od reki (do paru godzin (poza
wizion ex) czy trzeba czekac kilka dni?i czy na badanie wzroku
kmoleksowe tez mozna liczyc/ pytam bo baaaaaaaardzo dawno nie robilam
tego i nie wiem

pozdrawiam cieplutko
Agata"agatonek"Mryczko

2. Data: 2006-05-30 08:34:21

Temat: Re: okulary
Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 May 2006 13:14:10 -0700, Agata Mryczko napisał(a):

> hej hej;))
> niestety musze zrobic sobie okularki i tak sie zastanawiam czy w
> wiekszosci zakladow optycznch to robia od reki (do paru godzin (poza
> wizion ex) czy trzeba czekac kilka dni?

Kilka miesięcy temu zamawiałam nowe okulary w salonie "Piękne oczy",
były gotowe po godzinie od badania :) W jakimś mniejszym, nie
sieciowym salonie, zamawiał mój chłopak - odebrał też po godzinie czy
dwóch. W Warszawie to było, nie wiem, jak teraz w mniejszych miastach,
ale mam wrażenie, że technika optyczna pozwala już na szybkie
dopasowanie szkieł do oprawek, więc czas oczekiwania zależy raczej od
ilości zleceń w kolejce lub chęci optyka ;)

>i czy na badanie wzroku
> kmoleksowe tez mozna liczyc/ pytam bo baaaaaaaardzo dawno nie robilam
> tego i nie wiem

A co to jest badanie kmoleksowe...? Jeśli chodzi o "kompleksowe" to
też chciałabym wiedzieć :)

Pozdrawiam, Carrie

3. Data: 2006-05-30 08:44:42

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko napisał(a):
> hej hej;))
> niestety musze zrobic sobie okularki i tak sie zastanawiam czy w
> wiekszosci zakladow optycznch to robia od reki (do paru godzin (poza
> wizion ex) czy trzeba czekac kilka dni?

W Poznaniu raczej pare godzin niz dni.

> i czy na badanie wzroku
> kmoleksowe tez mozna liczyc/ pytam bo baaaaaaaardzo dawno nie robilam
> tego i nie wiem

Jesli przez ,,kompleksowe'' masz na mysli cos wiecej niz ,,komputerowe
badanie wzroku'', to lepiej idz do normalnego okulisty, ktory
rzeczywiscie zrobi wiecej badan (dno oka, dobrze dopasuje szkla)

th

4. Data: 2006-05-30 09:17:44

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> Jesli przez ,,kompleksowe'' masz na mysli cos wiecej niz ,,komputerowe
> badanie wzroku'', to lepiej idz do normalnego okulisty, ktory
> rzeczywiscie zrobi wiecej badan (dno oka, dobrze dopasuje szkla)

Mi dobrze dopasowali szkla jak bylam w Blue City w Warszawie w Lider Optyku.
Tak samo sie starali w Vision Express w Galerii Mokotow.
No i okularki po godzinie byly w VE a w LO po 2 dniach bo zachcialo mi sie
barwionych i akurat takich nie miali...

Ania

5. Data: 2006-05-30 09:47:28

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko wrote:

> [...]
> wizion ex) czy trzeba czekac kilka dni?i czy na badanie wzroku
> kmoleksowe tez mozna liczyc/ pytam bo baaaaaaaardzo dawno nie robilam

Zalezy, gdzie, i z jakimi bajerami. Ja rok temu w Vision Express w
Arkadii sie przyjemnie zdziwilam - zagonili mnie do porzadnej okulistki
na zapleczu, nawet kontakty za darmo dostalam :) W normalnym optyku,
jesli robia na miejscu, to szkla zwykle powinny byc po paru godzinach.
Dluzej trwa, jesli chcesz bajery (cylindry, fotochromy itd).

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

6. Data: 2006-05-30 10:00:38

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):

> Mi dobrze dopasowali szkla jak bylam w Blue City w Warszawie w Lider Optyku.
> Tak samo sie starali w Vision Express w Galerii Mokotow.

Zbadali wszystko, lacznie z tym, czy masz astygmatyzm itp? Samo
okreslenie liczby dioptrii to nie zawsze to samo co dopasowanie szkiel.

th

7. Data: 2006-05-30 16:46:20

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):

> Dluzej trwa, jesli chcesz bajery (cylindry, fotochromy itd).

Grrr, cylindry nie są bajerem :)
Wszędzie, gdzie dzwoniłam w Poznaniu pytałam o cylinder 3 czas
oczekiwania wynosił od kilku do minimum 14 dni *roboczych* (ten krótki
czas to akurat w vision express). W końcu cudem udało mi sie kupić w
terminie na jutro w okolicach rynku łazarskiego, polecam.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

8. Data: 2006-05-31 12:07:05

Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> [...]
> badanie wzroku'', to lepiej idz do normalnego okulisty, ktory
> rzeczywiscie zrobi wiecej badan (dno oka, dobrze dopasuje szkla)

:)) badania zrobilam na Szpitalne w krakowie, komputerowo i widzenie
literkow tz- oja jak ja tego nie lubie) a same okularki zrobilam na
DLugiej podajrze 74, Otyk nazywa sie Pawel MAzur , gadula okropna ale
okularki sa super;))a i ceny przystepne. wlasnie od paru godzin ciesze
sie tym, ze znowu widze swiat dookola! cudowne uczucie;)))

pozdrawiam cieplutko
Agata"agatonek"Mryczko

[wrocław] hej ho, na lody by się szło ;)
samoopalacz i inne kremy
dredy
Blizny potrądzikowe...
Allegro: Vivienne Westwood ANGLOMANIA, dzis za 1 zl!