okulista...

1. Data: 2002-11-25 16:44:14

Temat: okulista...
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jezeli NTG to przepraszam

Mam problem, jak mi sie wydaje. Pracuje duzo przy komputerze, a ostatnio
zauwazylem, ze moj wzrok sie stopniowo pogarsza. Poszedlem wiec do okulisty
(panstwowego). Wystalem w kolejce jakies 2 godziny, po czym pani doktor
popatrzyla, poprzymierzala jakies dziwne rzeczy na mojej twarzy, po czym
oswiadczyla, ze wszystko jest w porzadku. "Tak ma byc". Coz, posluchalem i
zapomnialem o problemie. Ostatnio jednak moje lewe oko strajkuje - raz na
jakis czas widze na nie bardzo nieostro.

No i teraz pytanie: gdzie w Warszawie (lub okolicach) znajde KOMPETENTNEGO
lekarza? Panstwowy, prywatny, niewazne. Lubie moje oczy :-), a, ze nowych miec
nie bede wiec nie chce ich stracic. Tym bardziej, ze mam nadzieje, ze posluza
mi jeszcze jakies 60 lat...

Dzieki z gory
pozdrawiam
michal

2. Data: 2002-11-25 22:39:09

Temat: Re: okulista...
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miec
> nie bede wiec nie chce ich stracic. Tym bardziej, ze mam nadzieje, ze

Witam,
Jakies dwa miesiace temu weszlam sobie przypadkiem do Vision Express w
Carrefour Targowek. I ku mojemu zdziwieniu (no bo to przeciez supermarket, a
tam wszystko jest szybko, tanio i niedbale ;)) zajela sie mna dlugo i
kompetentnie pani okulist(k)a. Jestem bardzo zadowolona z tej wizyty. Poza
tym w tym samym centrum handlowym, notabene obok Vision Express jest jeszcze
jeden zaklad optyczny, gdzie tez bylam na badaniu okulistycznym i tez zajeto
sie mna bardzo kompetentnie :) Sprawdzilam na wlasnych oczach - polecam :)
Pozdrawiam,
Livia

3. Data: 2002-11-26 00:21:03

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ja mam dobra okulistke -ursynow

4. Data: 2002-11-26 07:54:35

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <>, f...@p...onet.pl wrote:
> ja mam dobra okulistke -ursynow

Można prosić o więcej szczegółów?

Renata

5. Data: 2002-11-26 17:16:32

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Można prosić o więcej szczegółów?
przychodnia na ul.romera.
maja nowy sprzet, badanie pola robia w mega-lensie.
ja chodze do dr.kilanowskiej ale po same pingle mozna isc wszedzie
dr.jablońska tez jest chyba dobra.
niestety zapisy z miesiecznym wyprzedzeniem.nie wiem czy przyjmuja
prywatnie bo nie nawyklam placic za leczenie priv.

pozdr
aga

Program rehabilitacja(cwiczenia)
Pantothenic -prosze o porade