olej z watroby rekina

1. Data: 2002-08-14 10:50:07

Temat: olej z watroby rekina
Od: "waciak" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze sa takie preparaty zawierajace olej z watroby rekina, czy jako
profilaktyka przeziebien beda dobre? od 2 lat przeziebienia zdarzaja mi sie
co 2-3 tygodnie w okresie od wrzesnia do maja,
genrealnie duzo pracuje i jestem wiecznie zmeczony, a na chodzenie na
zwolnienia nie mam czasu
a moze cos innego polecacie?
pozdrawiam
tomek

2. Data: 2002-08-16 07:39:18

Temat: Re: olej z watroby rekina
Od: "bronio" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waciak" <w...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co 2-3 tygodnie w okresie od wrzesnia do maja,
> genrealnie duzo pracuje i jestem wiecznie zmeczony, a na chodzenie na

mialem podobna przypadlosc co ty...tyle ze ja chorowalem regularnie cala
wiosne i jesien...ot po prostu jakis slaby bylem... 4 lata temu zaczalem
przyjmowac rutinoskorbin. przez pierwsze dwa lata, cala wiosne 2 razy
dziennie po 2 tabletki i to samo na jesieni. w tamtym roku postanowilem
sprawdzic efekty. pewne rzeczy robilem swiadomie i z premedytacją
wystawiając się na przeciągi, zimno itd. i co? zadnych objawów...nic...ani
razu nie bylem chory w tamtym roku, co jest niebywalym sukcesem... długo to
trwało ale działa...teraz profilaktycznie jedna tabletka dziennie przez
wiosne i jesien...i zdrow jak ryba

pozdrawiam i zdrowia zycze...
bronio

3. Data: 2002-08-16 10:47:48

Od: "waciak" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

myslisz, ze mozna tak spoko lykac non stop rutinoscorbin? nie bedzie efektow
ubocznych lub uodpornienia na lek?
dzieki za odpowiedz.

4. Data: 2002-08-16 10:53:07

Od: "bronio" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> myslisz, ze mozna tak spoko lykac non stop rutinoscorbin? nie bedzie
efektow
> ubocznych lub uodpornienia na lek?
> dzieki za odpowiedz.
> tomek

tak non stop to nie łykałem...tylko wiosna i jesien...potem rok przerwy dla
sprawdzenia i teraz tylko jedna tabletka dziennie przez wiosne i jesien...

a czy mozna sie uodpornic to nie wiem...reklamy rutinoskorbinu zalecają
branie go i nic nie mówią o uzaleznieniu :-) tak na poważnie...chyba bym
musiał brac go całymi garściami...ale fachowiec ze mnie zaden...moze jakis
lekarz coś powie o uzaleznieniu od rutinoskorbinu. jedno co wiem to to, ze
przestałem chorowac...całkowicie...

pozdrawiam
bronio

5. Data: 2002-08-29 19:53:11

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wiem, ze sa takie preparaty zawierajace olej z watroby rekina, czy jako
> profilaktyka przeziebien beda dobre? od 2 lat przeziebienia zdarzaja mi sie

Nazywa sie to Ecomer i jest dosc drogie. Skuteczne glownie na infekcje
bakteryjne. Po odpowiedniej dawce skacza w gore biale cialka krwi, wiec
teoretycznie rosnie odpornosc.

> co 2-3 tygodnie w okresie od wrzesnia do maja,

to nie mile, mozna, po zasiegnieciu opinii lekarza, dolozyc echinacee -> ta
stymuluje odpornosc na infekcje wirusowe.

Kiedys lykalem jedno i drugie i na moja przypadlosc nie wiele pomoglo, ale nie
oznacza to, ze u Cibie nie bedzie inaczej.

> genrealnie duzo pracuje i jestem wiecznie zmeczony, a na chodzenie na

> a moze cos innego polecacie?

min 8 godzin snu i nie traktowania organizmu jako zbioru zasobow bez dna.

Neuralgia nerwu trojdzielnego
Troxerutinum -pytanie
Soczewki
pobieranie krwi a ....