ona odeszla, znaczy mowi ze na jakis czas...:(

1. Data: 2002-06-25 09:40:54

Temat: Re: ona odeszla, znaczy mowi ze na jakis czas...:(
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota B." <d...@w...pl> wrote in message
news:af9df0$754$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> news:af7pua$l5c$1@news.tpi.pl...
> > Zapomnij ;))))))))))))))))))
> >
> > Pozdrawiam
> > Vicky
>
> Jestem pewna, ze sam w to nie wierzysz!
> Pzdr. Dorota

Chyba raczej 'sama', ale czy to zmieni Twoją reakcję :-)

Saulo

1. Data: 2002-06-25 15:37:04

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości > Chyba
raczej 'sama', ale czy to zmieni Twoją reakcję :-)

> Saulo

Tak, zjadlam literke.
Pzdr. Dorota

1. Data: 2002-06-26 07:06:27

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota B." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jestem pewna, ze sam w to nie wierzysz!
> Pzdr. Dorota

Wierzyć to tu raczej nie ma w co.
Ale myślę, że często trudno jest nas zrozumieć - szczególnie mają z tym
problemy faceci.
Kobiety za bardzo analizują wszystko i zagłębiają się w rzeczy które dla
facetów są albo mało ważne,
albo oczywiste. Kiedyś krążyła po sieci historyjka o chłopaku i dziewczynie
jadących samochodem. W bardzo
zabawny ale wydaje mi się że trafny sposób przedstawiono w niej różnicę
"myśli". Jeśli ją znajde
to wyśle na grupę.

Pozdrawiam
Vicky

carl jung
Zapytanie a propos strony psychologicznej
aktor, aktorka do filmu niezaleznego
Domek trzech swinek
Bankomaty i inne automaty