operacja powiekszenia piersi

1. Data: 2005-01-30 11:50:37

Temat: operacja powiekszenia piersi
Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Chciala bym uzyskac jakies blizsze informacje od kobiet, ktore poddaly
sie takiej operacji, na temat przygotowania do niej, przebiegu,
pozniejszej rekonwalescencji. Sama jestem zdecydowana i chcialabym
rowniez dowedziec sie jak dobrze wybrac klinike, zeby pozniej nie miec
zadnych przykrych doswiadczen, a moze ktos moze polecic jakas w
okolicach trojmiasta?
Koala

2. Data: 2005-01-30 11:53:45

Temat: Re: operacja powiekszenia piersi
Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowniez dowedziec sie jak dobrze wybrac klinike, zeby pozniej nie miec
> zadnych przykrych doswiadczen, a moze ktos moze polecic jakas w

fuj.

Nie wszystkich jaraja duze c., zebys pozniej nie zalowala. (pomijam
sytuacje kiedy
lekarz blad popelni, bo tez sie czesto zdarza, zreszta coraz wiecej
przyapdkow
jest w tv omawianych)

P.

3. Data: 2005-01-30 12:21:01

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jan 2005 12:53:45 +0100, Przemek R. napisał/napisała:
> Nie wszystkich jaraja duze c., zebys pozniej nie zalowala. (pomijam
> sytuacje kiedy

a nie pomyslales,ze ona ma male A i zaopatruje sie w biustonosze dla
nastolatek ?
Poza tym to jej decyzja i nawet jesli chcialaby miec duze c czy nawet F
(hehe) to nam nic do tego...
:)))

--
* Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
GG: 70701

4. Data: 2005-01-30 12:26:55

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> a nie pomyslales,ze ona ma male A i zaopatruje sie w biustonosze dla
> nastolatek ?

To jakaś wada jest?

Paulina

5. Data: 2005-01-30 12:40:48

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jan 2005 13:26:55 +0100, PaulinaW napisał/napisała:
> To jakaś wada jest?

fizyczna nie, psychiczna zapewne tak. :)

6. Data: 2005-01-30 14:36:01

Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie pomyslales,ze ona ma male A i zaopatruje sie w biustonosze dla
> nastolatek ?

duze nie znaczy piekne

> Poza tym to jej decyzja i nawet jesli chcialaby miec duze c czy nawet F
> (hehe) to nam nic do tego...
> :)))

tak, ale jak lekarz sp. to bedziesz miec na sumieniu jak sie o
samobojstwie dowiesz :)

P.

7. Data: 2005-01-30 15:11:41

Od: "Zazula" <z...@W...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R. wrote:

> duze nie znaczy piekne

> tak, ale jak lekarz sp. to bedziesz miec na sumieniu jak sie o
> samobojstwie dowiesz :)
>
> P.

Czy wieksza miseczka typu F [bo C napewno nie jest taka] jest kategoria
gorsza? Czemu od razu samobojstwo. Widze, ze napisales na koncu smieszek,
ale to i tak moim zdaniem przesada. Sama zostalam obdarzona przez nature
75G/H, owszem sa problemy z kregoslupem i zakupem odpowiedniej bielizny, ale
jestem szczesliwa ze mam pelny, okragly biust.

Zazula

8. Data: 2005-01-30 15:27:42

Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> jestem szczesliwa ze mam pelny, okragly biust.

jakis czas temu byl w rozmowach w toku wywiad z paniami ktore sie poddaly
takim zabiegom. Maja zniszczone c. , mi nie chodzi tutaj o wielkosc.
Ale jak juz do tego zmierzasz, to mi si ena rzyganie zbiera gdy widze
przesadnie duze.
Po prostu mnie to nie jara i jestem pewny ze sporo takich osob sie
znajdzie.

P.

9. Data: 2005-01-30 15:34:55

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R. napisał(a):
> Po prostu mnie to nie jara i jestem pewny ze sporo takich osob sie
> znajdzie.

czy ktokolwiek w tym wątku pytał o Twoją opinie?
jeśli nie masz nic w temacie do dodania, to siedź cicho a swoje żale
spisuj na kartce papieru

--
best regards,
scream (at)w.pl

10. Data: 2005-01-30 16:28:17

Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktokolwiek w tym wątku pytał o Twoją opinie?
> jeśli nie masz nic w temacie do dodania, to siedź cicho a swoje żale
> spisuj na kartce papieru

A ktos o Twoja pytal?
To jest grupa dyskusyjna, kazdy ma prawo sie wypowiedziec, wyrazic swa
opinie,
ja wlasnie to robie, a gdy sie tobie nie podoba to zaloz sobie grupe
moderowana
albo forum i tam wyp., mozesz tez wrzucic mnie do KF, mysle ze latwiejeze
od takiego pierd.

P.

Pomóżcie, bo się zamęczę!-oddychanie
Czerwone punkciki
Jak ruscy zakreca kurek to ja pomogę :-)
Rdzeń kręgowy i komórki macierzyste, poszukuję informacji
Maglek B6 50 tabletek w pudełku - pytanie