opieka społeczna

1. Data: 2003-07-23 17:09:32

Temat: opieka społeczna
Od: "P.Tuzak" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

w związku z tym że bezskutecznie szukam pracy od kilku miesięcy a mam małe
dziecko które wymaga wiadomo jakich nakładów finansowych, mam pytanie czy
ostatnia deska ratunku czyli MOPS może zaoferować jakąś pomoc?
(bezrobocia nie otrzymam bo mam tylko 11 msc ciągłej pracy)

2. Data: 2003-07-23 19:17:26

Temat: Re: opieka społeczna
Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem P.Tuzak wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> ostatnia deska ratunku czyli MOPS może zaoferować jakąś pomoc?
> (bezrobocia nie otrzymam bo mam tylko 11 msc ciągłej pracy)

to zalezy od miejscowosci, no i od tego ile jest osob w twojej sytuacji.
BTW tak z doswiadczenia znajomych, czesto jest tak ze jesli jestes
alkoholiczka masz syf w domu to ci pomoga, w przeciwnym wypadku powiedza
ze masz sprzedac to co posiadasz, no ale tak byc nie musi ;-)

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2003-07-23 20:55:47

Od: "Paulinka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
> [...]
> alkoholiczka masz syf w domu to ci pomoga, w przeciwnym wypadku powiedza
> ze masz sprzedac to co posiadasz, no ale tak byc nie musi ;-)

Nie prawda!
Pomagałam mojemu koledze z pracy we wszystkich formalnościach z tym
związanych, kolega zarabiał 900 zł netto, jego żona była bezrobotna i mieli
2 miesięczne dziecko. Nie mieli syfu w domu i nikt nie był alkoholikiem;-).
Rodzina dostała z MOPS-u stały zasiłek i dopłatę do czynszu.
Musisz przede wszystkim tam pójść i złożyć odpowiednie pismo w tej sprawie
( pomogą Ci nawet napisać ). Trzymaj się na pewno znajdziesz pracę i
wszystko się ułoży. Jak na razie państwo musi Ci pomóc w takiej patowej
sytuacji.

Pozdrawiam
Paulinka

4. Data: 2003-07-24 05:38:38

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Paulinka wyklawiaturzyl(a):

> Nie prawda!

Dlaczego insynuujesz ze to co napisalem jest nieprawda....? napisz ze
nie zawsze tak musi byc, bo rowniez to napisalem. Ale prawda niestety
jest taka ze spotkalem sie pare razy z takim przypadkiem.
I to z wlasna sasiadka, ona zarabia 800zl, dwojka dzieci 12 i 10lat, maz na
bezrobociu od 1.5 roku, rodzinka bardzo fajna niealkoholicy, tylko facet
lubi se od czasu do czasu, ale to pozadomem.Poszla do opieki, przyszedl
wywiad :-), i wiecie co jej powiedzieli....? ze nie widza ze trzeba
tu pomagac, i beszczelna kobieta powiedziala ze moze sprzedac telewizor.
Ta w koncu tez nie wytrzymala i tak zaczela jechac po nich ze alkoholikom
to pomagaja, daja tym co pieniadze przeznaczaja na wodke i jabole.
W ogole to jest paranoja, bo czy na tym to polega ze czlowiek jak ma zle
nagle, by wysprzedawal za grosze to czego sie dorobil?, zreszta
telewizor tej pani to byl prezent od ich rodzicow.

Tak wiec Paulinka nie twierdz ze to _nieprawda_ , bo kazdy z nas bedzie
mial tutaj wlasne doswiadczenia.
--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

Jestem zła, kradne, oszukuje
Uniewaznienie czy rozwod??
pedagog szuka pracy
Razem czy nie koniecznie.