opiekacz do kanapek

1. Data: 2004-03-08 14:15:50

Temat: opiekacz do kanapek
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam
kupiłam sobie wczoraj takie cudo jak w temacie i teraz mam problem, czy
macie jakieś przepisy na kanapki do zapiekania, oprócz standardu czyli
wędlina + ser żółty + pomidor?
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-03-08 14:22:28

Temat: Re: opiekacz do kanapek
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka wrote:

> Witam
> kupiłam sobie wczoraj takie cudo jak w temacie i teraz mam problem, czy
> macie jakieś przepisy na kanapki do zapiekania

przepisy to za chyba za duzo powiedziane :)))
ale ja bardzo lubie z tunczykiem z puszki, odrobina cebyli, aiwaru i sera
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-03-08 14:26:33

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w
wiadomości news:1bc50f275i96i$.gwa1jb5m1qqq$.dlg@40tude.net...
> Witam
> kupiłam sobie wczoraj takie cudo jak w temacie i teraz mam problem, czy
> macie jakieś przepisy na kanapki do zapiekania, oprócz standardu czyli
> wędlina + ser żółty + pomidor?
Wiesz jak to się szybko nudzi? A pomysły można ściągać z punktów typu
Apetit. Tylko czy warto robić sosy i te inne tylko dla kilku kanapek?
joanna

1. Data: 2004-03-08 14:33:46

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

joanna wrote:

> Tylko czy warto robić sosy i te inne tylko dla kilku kanapek?

nie warto :)ale na szczescie sa gotowce typu aiwar, czy ketchup nr 7,
ktore doskonale sie sprawdzaja

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-03-08 14:39:52

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> nie warto :)ale na szczescie sa gotowce typu aiwar, czy ketchup nr 7,
> ktore doskonale sie sprawdzaja
Tylko moim zdaniem, te kanapki szybko się nudzą. I nie bardzo jest jak je
urozmacić. Od czasu do czasu można, ale żeby codiennie. To jak z
frytkownicą - stoi i czeka, a olej się starzeje.
joanna

1. Data: 2004-03-08 14:46:30

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

joanna wrote:

> Tylko moim zdaniem, te kanapki szybko się nudzą.

jak wszystko :) jesli podajesz zbyt czesto

> I nie bardzo jest jak je
> urozmacić.

to juz zalezy tylko od twojej wyobrazni, ja np. czasem wrzucam do takiej
kanapki resztki z kurczaka z rozna, swietnie nadaje sie tez kurczak
wedzony, mozna dodac podsmazane resztki miesne z obiadu

> Od czasu do czasu można, ale żeby codiennie.

a czy ktos pisal, ze robi codziennie ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-03-08 14:49:56

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to juz zalezy tylko od twojej wyobrazni, ja np. czasem wrzucam do takiej
> kanapki resztki z kurczaka z rozna, swietnie nadaje sie tez kurczak
> wedzony, mozna dodac podsmazane resztki miesne z obiadu
Zgadzam się z Tobą, ale przyznasz, ż to taka trochę utylizacja - a coś
rewelacyjnego trudno jest wymyśleć.
> a czy ktos pisal, ze robi codziennie ???
Tylko, że przeważnie nasze kuchnie są małe i stojące niewykorzystywane
sprzęty zawadzają i w tym widę problem. Gdby można było porostawiać wszystko
i jeszcze by miejsca starczyło, to niech stoi - raz na jakiś czas uruchomię.
Mnie to zagracanie źli, albo wyciąganie tego raz na jakiś czas.
joanna

1. Data: 2004-03-08 14:50:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Mar 2004 15:15:50 +0100, Koko-sanka
<K...@C...prv.pl.USUN_TO> wrote:

> [...]
>kupiłam sobie wczoraj takie cudo jak w temacie i teraz mam problem, czy
>macie jakieś przepisy na kanapki do zapiekania, oprócz standardu czyli

zolty ser plus cebula w plasterki.
rozbite porzadnie jajo z daodtkami dowolnymi. nasz ulubiony to
jajo, ktorego nie ma duzo, bo ma ystepowac jako spoiwo - dodac
bardzo duzo startego sera i co sie chce (korniszonek, cebula,
oliwka czarna w plasterki, szynka, wedzonka w kostke,
szczypiorek). robi sie z tego takie omletowate wnetrze. pomidora
nie lubie w sordku bo sie zaparza i jest jakis taki spaskudnialy.
ale machina niestety jest troche zawalidroga...zaczelismy od
kanapek takich pare razy w tygodniu...teraz dobrze, jesli sie
robi dwa raazy do roku.... moze pchne synowi, KAZDY student to ma
jako niezbednik w kuchni ;)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-03-08 14:52:21

Od: "Jakub 'Wilq' Wilczek" <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> urozmacić. Od czasu do czasu można, ale żeby codiennie. To jak z
> frytkownicą - stoi i czeka, a olej się starzeje.

Mam to samo - o ile zwykly toster jest w niemal codziennym uzytku (w
polaczeniu z mikrofalowka doskonaly do odswiezania pieczywa), o tyle
opiekacz stoi nieruszany od dobrego roku...

Przy okazji - chcialbym spytac o "terminologie" uzyta przeze mnie w tym
poscie, a zainspirowana wypowiedziami przedpiscow, bo spotykam sie z
watpliwosciami. Czy toster to maszynka, ktora na koniec pieczenia robi
"dzyn!", a kromeczki lataja wesolo po calej kuchni, podczas gdy opiekacz to
urzadzenie przypominajace nieco gofrownice, czy tez moze na odwrot?

WILQ

--
http://www.wilq.z.pl/ <<<+++++++>>> gg: 1149759

"Jak tak dalej pojdzie to dopchamy ten autobus do Katowic"
(c) pasazer pchajacy

1. Data: 2004-03-08 14:55:29

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

joanna wrote:

> Tylko, że przeważnie nasze kuchnie są małe i stojące niewykorzystywane
> sprzęty zawadzają i w tym widę problem.

akurat z opiekaczem to imho przesadzasz, postawiony na sztorc zajmuje
nie tak duzo przestrzeni, z frytkownica masz racje - klamot stoi w
szafie i nie byl uzywany od ponad roku
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/