opryszczka

1. Data: 2004-02-06 18:05:08

Temat: opryszczka
Od: "K." <karkap(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre pół roku temu wybrałam się do ginekologa, ponieważ na wzgórku łonowym
wyszły mi jakieś małe swędzące pęcherzyki. Pani doktor stwierdziła, że to
opryszczka, zapisała Zovirax i jakiś lek ( nie pamiętam nazwy,ale był
b.drogi-50zl opakowanie wystarczające na 3 dni-miałam kupić dwa). Niestety
kupiłam tylko jedno, ze względów finansowych. Swędzenie ustało. Dzieki
regularnemu stosowaniu maści stare pęcherzyki znikały,ale pojawiały się
nowe...cały czas smarowałam Zoviraxem. Niestety, do dziś zostały mi jeszcze
3 takie bąbelki...na wzgórku, bliżej podbrzusza...wyglądają jak
kurzajki,średnica 3mm...zovirax nie działa.Pewnie juz sie na niego
uodporniłam. Czy ktoś wie jak się tego pozbyć? Nie przeszkadza mi to
szczególnie, nie boli, nie swędzi...ale chodzi mi chociażby o względy
estetyczne.
Szukałam na Googlach,ale jest tylko o opryszczce wargowej, narządów
rodnych...ktoś pisał o opryszczce na policzku, ktoś na pośladku...czy to co
ja mam to coś groźnego? Bo pani doktor mówiła,że nie. I czy to też się
nazywa opryszczką narządów rodnych?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

--
Serdecznie pozdrawiam, K.

2. Data: 2004-02-06 19:01:57

Temat: Re: opryszczka
Od: "Foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może to kłykciny?
Avf

3. Data: 2004-02-06 22:36:08

Od: "K." <karkap(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może to kłykciny?
> Avf

Szczerze? Pojęcia nie mam....i nie wiem, które mniejsze zło....ale lekarz
określił to jako opryszczkę - choć powiedział tak tylko na rzut okiem - bo
zadnych badań w tym kierunku nie robił...;-(
Ale mi sie to utrzymuje od bbb dawna....

Ratunku....

4. Data: 2004-02-07 15:33:57

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <karkap(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zadnych badań w tym kierunku nie robił...;-(
> Ale mi sie to utrzymuje od bbb dawna....

Mam jedną radę;- idź do lekarza, ginekologa lub dermatologa.

No, chyba, że nam, grupowiczom, chcesz przedmiotowe miejsce ze zmianami
pokazać:)

Mała narośl
Żylaki powrózka
Pekajaca skora