oprzyrzadowanie samochodu

1. Data: 2000-03-09 13:32:07

Temat: oprzyrzadowanie samochodu
Od: b...@u...szczecin.pl (Beata Andruszkiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie z prosba o informacje , gdzie mozna przystosowac samochod do obslugi
recznej , najbardziej interesuja mnie okolice wojewodztwa zachodniopomorskiego .
Z gory bardzo dziekuje. Informacje mozna przekazac na adres : B...@U...SZCZECIN.PL

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-03-11 09:52:20

Temat: Odp: oprzyrzadowanie samochodu
Od: "Wojtek Urban" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Oto trzy adresy. Wiem, ze nie sa z Twojego rejonu. Ale moga sie przydac.

1. WARSZAWA - firma CEBRON ul. Borowskiego 2, tel. 0-22 8182442.
Wykonuja przeróbki w samochodach m.in.: Fiat, Daewoo-FSO, Seat, dla osób z
dysfunkcja obu konczyn dolnych.
2. KRAKÓW - firma AUTO DETAL SERWIS ul. Balicka 100, tel. 0-12 6371777.
Przeróbki w samochodach Fiat, Daewoo-FSO. Podobnie z dysfunkcjami konczyn
dolnych, reki, problemami z kregoslupem.
Zmiany dotycza:
-sprzegla - na automatyczne - cena (w Daewoo Tico) - 2513,20 brutto.
-hamulec, gaz - obsluga reczna - dwie wersje:
a) montaz pod kierownica - cena (w Daewoo Tico) - 1049,20 brutto.
b) montaz do podlogi - cena (w Daewoo Tico) - 1342,03 brutto.
Auto jest przerobione po 2 dniach od dostarczenia do serwisu.
3. BEDZIN (16km od Katowic) - firma MONTAZ OPRZYRZADOWANIA DO SAMOCHODÓW
INWALIDZKICH ul. Zeromskiego 30, tel. 0-32 2676725.
Zmiany:
-automatyczne sprzeglo, hamulec - cena (w Daewoo Tico) - 2800 brutto.
Gwarancja rok czasu. Montaz do 5 dni od dostarczenia auta.

Pozdrawiam
Wojtek

Wózki inwalidzkie SPRZEDAM !!!
Sprostowanie