ortografia?

1. Data: 2002-11-29 15:42:14

Temat: ortografia?
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czytałam ostatnio dyskusję o błędach ortograficznych w postach. Przecież
można automatycznie włączyć sprawdzanie pisowni w Outlook
Express:(Narzędzia/Opcje/Pisownia/Zawsze sprawdzaj pisownię przed
wysłaniem).

Edyta
Ps.
Przepraszam, że nie na temat "kuchenny", ale może się przyda.

1. Data: 2002-11-29 18:32:55

Temat: Re: ortografia?
Od: "Fibro" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Edyta
> Ps.
> Przepraszam, że nie na temat "kuchenny", ale może się przyda.

Ale jesli masz tego outlooka i jesli jest z pakietu office bo inaczej to nie
dziala
Pozdrawiam Fibro

1. Data: 2002-11-29 22:07:18

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czytałam ostatnio dyskusję o błędach ortograficznych w postach. Przecież
> można automatycznie włączyć sprawdzanie pisowni w Outlook

Srednio przydaje sie przy pisaniu bez polskich znakow, a ja wole to niz zeby
komus gdzies pokazaly sie "krzaczki"

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-11-29 22:22:29

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Edyta <w...@p...onet.pl> wrote:

> Witam
>
> Czyta"am ostatnio dyskusję o b"ędach ortograficznych w postach. Przecież
> można automatycznie w"ączyć sprawdzanie pisowni w Outlook
> Express:(Narzędzia/Opcje/Pisownia/Zawsze sprawdzaj pisownię przed
> wys"aniem).
>
> Edyta
> Ps.
> Przepraszam, że nie na temat "kuchenny", ale może się przyda.

Nie przyda sie.

Boze moj. Czy dozylismy czasow, ze pisac za nas beda komputery? Czasy
w ktorych opanowanie szlachetnej sztuki ortografii nie bedzie wstepem do
podstawowego wyksztalcenia?
I nie wierzcie, ze ktos, kto nie nauczyl sie pisac, potrafi czytac.

Wasz stary Wladyslaw

1. Data: 2002-11-29 22:46:04

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl>

[...]

Swieta racja :-)
Milo ponownie powitac.
Jak widac, ciagnie wilka do lasu :-))))
Barbara

---

1. Data: 2002-11-29 23:32:46

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:
........cut.....

> Wasz stary Wladyslaw

Witaj!
Wiedzialem ze tam gdzies siedzisz w krzakach i podgladasz.
Nie da sie tak latwo zerwac z "nalogiem".
Ja probowalem wiele razy (gdy robilo mi sie niedobrze) ale
zawsze przegrywalem.

serdecznie pozdrawiam

marek,glodny..

1. Data: 2002-11-30 00:47:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Nov 2002 23:22:29 +0100, w...@t...com.pl (Wladyslaw
Los) wrote:

> [...]
>podstawowego wyksztalcenia?
>I nie wierzcie, ze ktos, kto nie nauczyl sie pisac, potrafi czytac.

WROCILES NA ZAWSZE???????????????????/

specjalnie krzycze, bo sie ucieszylam

Trys, co stosuje czesto ortografie inetrnetowa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-30 07:25:33

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> [...]
> podstawowego wyksztalcenia?
> I nie wierzcie, ze ktos, kto nie nauczyl sie pisac, potrafi czytac.

Własnym oczom nie wierzę!

Taka miła niespodzianka w te paskudne, listopadowe dni!
Nic tylko siedzieć w kuchni i cieszyć się z tak miłego towarzystwa:-)
A ja tyle pytań miałam...i wszystkie z wrażenia wyleciały mi z głowy.
(ja już nieraz na pocieszenie czytałam sobie stare dyskusje z Twoim
udziałem)
serdeczności

ewa

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-11-30 09:09:42

Od: "zbigniew" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Srednio przydaje sie przy pisaniu bez polskich znakow, a ja wole to niz
zeby
> komus gdzies pokazaly sie "krzaczki"

Wszystko zależy od tego czy prawidłowo jest ustawione kodowanie polskich
znaków ,
prawidłowe ustawienie to " Europa Środkowa ISO " ... i już nie ma problemów
z polskimi znakami

AdKe

1. Data: 2002-11-30 11:45:49

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko zależy od tego czy prawidłowo jest ustawione kodowanie polskich
> znaków ,

Ja mam prawidlowe no i co z tego - nie zmusisz wszystkich do tego, wiec
bezpieczniej dla wszystkich jest pisac bez polskich znakow

--
Catalina
icq #54287160
http://catalina.jasien.net (update X '02)