ortopeda dzieciecy w Toruniu?

1. Data: 2004-10-11 22:16:59

Temat: ortopeda dzieciecy w Toruniu?
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o polecenie dobrego ortopedy dzieciecego w Toruniu.
Chodzi o dysplazje u 3.5 miesiecznego dziecka.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

2. Data: 2004-10-11 22:44:19

Temat: Re: ortopeda dzieciecy w Toruniu?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Oct 2004, Sabinka wrote:

> Prosze o polecenie dobrego ortopedy dzieciecego w Toruniu.
> Chodzi o dysplazje u 3.5 miesiecznego dziecka.

generalnie w szpitalu dzieciecym na Skarpie jest oddzial
ortopedii specjalizujacy sie w tych sprawach takze. Doswiadczenie
w diagnozowaniu i leczeniu dzieci maja tez ortopedzi z Bielan
w sumie w Toruniu sa az trzy oddzialy ortopedyczne w kazdym
ze szpitali (dzieciecy, miejski i wojewodzki) wiec wybor
jest na prawde duzy

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

3. Data: 2004-10-12 00:12:40

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Oct 2004 00:44:19 +0200, Piotr Kasztelowicz

> [...]
>w sumie w Toruniu sa az trzy oddzialy ortopedyczne w kazdym
>ze szpitali (dzieciecy, miejski i wojewodzki) wiec wybor

Dzieki za odpowiedz, az sie zdziwilam ze ktos z Torunia, bo malo Was w
Usenecie.
Tylko ze lekarze - tak jak ludzie - sa rozni. Moglbys polecic kogos
konkretnego? Nie chodzi tylko o "doswiadczenie w diagnozowaniu i
leczeniu" ale i o podejscie do pacjenta i... zdrowie psychiczne? ;)
(np. brak nalogowego przepisywania szelek malym dzieciom lub
straszenie rodzicow nowotworami).
Miales z ktoryms z nich blizsza stycznosc? Czyli czy masz
przetestowanego ktoregos z nich na wlasnym lub znajomym dziecku?
Ewentualnie - znasz osobiscie i jestes przekonany, ze to uczciwie
podchodzacy do zawodu lekarz?
Bardzo prosze, moze byc na priva.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

4. Data: 2004-10-12 06:32:02

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyllko nie przychodnia przy szpitalu dzieciecym - Pan doktor "g..." sie
zna. Skrzywienie u mojego synka zobaczyl dopiero po 6... wizytach.

Simontp

Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci

5. Data: 2004-10-12 19:35:17

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyllko nie  przychodnia przy szpitalu dzieciecym - Pan doktor "g..." sie
> zna. Skrzywienie u mojego synka zobaczyl dopiero po 6... wizytach.

Witam,

Sprawa ta bezposrednio mnie dotyczy, poniewaz to mojemu dziecku (3 miesiace)
zalecono szelki Pavlika i obawiam sie, czy jest to uzasadnione. Pan dr Dz.
wlasnie z przychodni przy szpitalu dzieciecym podobno znany jest z tego, ze
szelki zapisuje wiekszosci dzieci (dziecko ktore przyjal przed nami tez
zostalo "spetane", podobnie jak dziecko znajomych). Czyzby mial udzialy ze
sprzedazy tego sprzetu? Wg mnie cena tych kilku paskow i klamerek - 120 zl -
jest mocno wygorowana, mozna za ta cene kupic niezle buty dzieciece...
Stosowanie szelek jest bardzo uciazliwe dla dziecka, wolalabym tego uniknac o
ile noszenie ich nie jest uzasadnione, wobec tego w najblizszych dniach
wybieramy sie prywatnie do innego ortopedy. Jednakze nie chce trafic z deszczu
pod rynne. Lekarz przyjmujacy prywatnie moze miec interes w "naciaganiu" na
czeste i niekoniecznie uzasadnione kontrole, dlatego zalezy mi na rzetelnym
specjaliscie.

Czy ten doktor ze szpitala dzieciecego, o ktorym piszesz, to rowniez dr. Dz.?

Pozdrawiam,
A.L.

6. Data: 2004-10-13 06:36:21

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak to dziewulski

Simonto

pytanie do ortopedy (interpretacja zdjecia rtg dziecka)
Papierosy - pytanie
szczepienie na grype i przeziebiebie.
nadmiar i niedobór serotoniny
przepuklina pachwinowa...