orzechy pistacjowe

1. Data: 2002-02-22 19:33:14

Temat: orzechy pistacjowe
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od pewnego czasu zastanawiamy sie ze znajomymi jak to sie dzieje ze te
orzeszki sa takie slone.
Czy macie jakies idee? Przeciez takie slone nie sa chyba z natury :)

Valentine

1. Data: 2002-02-22 19:39:52

Temat: Re: orzechy pistacjowe
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Od pewnego czasu zastanawiamy sie ze znajomymi jak to sie dzieje ze te
> orzeszki sa takie slone.
> Czy macie jakies idee? Przeciez takie slone nie sa chyba z natury :)

A czytałaś skład na opakowaniu?
Ja tego nie jadam, bo nie lubię...
Ale mąż jada i na polskim rynku nie widziałam orzechów pistacjowych
niesolonych... Jak chcesz spróbować niesolonego, to czasem się zdarzy w
paczce taki w niepękniętej skorupce. Umyj ją z soli i rozłup.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-22 19:43:11

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a566ot$l22$1@news.onet.pl...
> A czytałaś skład na opakowaniu?

Nie czytalam bo kupuje zawsze na wage, a nie w paczkach :)

> [...]
> niesolonych... Jak chcesz spróbować niesolonego, to czasem się zdarzy w
> paczce taki w niepękniętej skorupce. Umyj ją z soli i rozłup.

Niesolony i tak jest solony mimo umycia :)
Przynajmniej ja mam takie odczucia.

Valentine

1. Data: 2002-02-22 20:11:40

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> a écrit dans le message news:
a566fs$37p$...@n...tpi.pl...
> Witam,
> Od pewnego czasu zastanawiamy sie ze znajomymi jak to sie dzieje ze te
> orzeszki sa takie slone.
> Czy macie jakies idee? Przeciez takie slone nie sa chyba z natury :)

Przyczyna jest znana : czysto ekonomiczna : -(
Kilo soli kosztuje o wiele taniej niz kilo orzechow pistacjowych. No i sol
jest ciezka (niewielka objetosc - tani dodatek...). Producent ktory dorzuca
soli, oszczedza na orzechach i juz...
...zjawisko wielokrotnie opisywane w tutejszej (fr.) prasie.

Ewcia

--
Niesz !

kartofelsalat
Kremówka kokosowa-mniam:-))), ALe kalorim ma ho ho
Seler naciowy
ryba na złoto
P - ryba po serbsku