orzeszki ziemne

1. Data: 2003-05-19 16:33:03

Temat: orzeszki ziemne
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie wszystkich witam!

Jestem nowa tutaj. Zainteresowałam się dietą MM... Troszke już poczytałam
sobie o niej na stronach intenetowych, książkę zamierzam niedługo nabyć.
Czy, stosując tę dietę, można 'bezkarnie' podjadać orzeszki ziemne (moje
ulubione :) między posiłkami???
Pozdrawiam. A.

2. Data: 2003-05-20 10:37:20

Temat: Re: orzeszki ziemne
Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowałam się dietą MM... > Czy, stosując tę dietę, można 'bezkarnie'
podjadać orzeszki ziemne (moje
> ulubione :) między posiłkami???

Mam to samo pytanie. Prosze odpowiedzcie. Moze niekoniecznie miedzy posiłkami
(podjadanie beeee) ale moze na deser? A jesli tak to po jakich posiłakch,
weglowodanowych czy tłuszczowych?
Ania

3. Data: 2003-05-20 12:35:41

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ulubione :) między posiłkami???

No raczej tak bezkarnie nie można sobie podjadać między posiłkami, mimo iz
mają niski IG, a szczególnie w I fazie. Są jednak na grupie osoby, które
zajadając się nimi chudły.
---
MAGDA

4. Data: 2003-05-20 12:37:07

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam to samo pytanie. Prosze odpowiedzcie. Moze niekoniecznie miedzy
posiłkami
> (podjadanie beeee) ale moze na deser? A jesli tak to po jakich posiłakch,
> weglowodanowych czy tłuszczowych?

Orzeszki są chyba tłuste, ale trudno mi jest powiedzieć kiedy je można
skubać.
---
MAGDA

5. Data: 2003-05-20 15:07:52

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak OT
ale jadlem dobre orzeszki meksykanskie firmy Aromat

oj jakie dobre!

musta sliniacy sie

6. Data: 2003-05-20 17:36:09

Temat: Odp: orzeszki ziemne
Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja widzialam orzeszki 0%, czyli bez tluszczowe... ale odbilo mi sie to
szybko na wadze, zatem odpuscilam!
Hesia

7. Data: 2003-05-21 06:14:01

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A." <a...@w...pl> wrote in message
> Serdecznie wszystkich witam!
>
> Czy, stosując tę dietę, można 'bezkarnie' podjadać orzeszki ziemne (moje
> ulubione :)

Wszelka 'bezkarność' w jedzeniu jest ryzykowna (zwłaszcza w fazie I). MM
dopuszcza orzeszki ziemne, ale zamiast 0.5 kg zjedz garść. Oczywiście
zawierają tłuszcz.

--
Mariusz Brzozowski

kawa ze śmietanką