osobowosc prostytuki

1. Data: 2008-07-19 18:40:00

Temat: osobowosc prostytuki
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-sa potworne róznice miedzy partnerka a prostytutka ,prostytutki
nie pocalujesz w usta,ani nie wypiescisz,ona sama ci na to nie
pozwoli.A jesli ktos odczuwa satysfakcje z tego ,ze tej drugiej osobie
sprawia przyjemnosc?No to jest problem. Prostytutka wchodzi na
ciebie ,wyje i krzyczy ,zaciska pazury nie wiadomo dlaczego,ale za
chwile wiesz, ze jedynie stara sie podniesc twoja próznosc
meska.Jestes pochwalony i myslisz -o jaki ja rewelacyjny, co powoduje
ze kapcaniejesz.Nie jest to przyjemnie widziec mezczyne wraka o
wysokim mniemaniu sexalnym na wlasny temat.Pisalbym dalej ale mam
trudnosci z laczem internetowym,czyli kolejny problem.