osrodki rehabilitacji w Polsce gdzie sa glownie mlode osoby

1. Data: 2006-10-29 22:28:00

Temat: osrodki rehabilitacji w Polsce gdzie sa glownie mlode osoby
Od: "Jacek Maria Jackowski" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem 26 latkiem, calkiem sprawnym ale po ciezkim wypadku. Co roku
powinienem pojechac gdzies na rehabilitacje. Czy moglibyscie
polecic mi rózne osrodki w Polsce gdzie bywaja raczej ludzie
mlodsi, a nie staruszkowie. Bede wdzieczny za info o takich
osrodkach w calej Polsce.
Jacek

2. Data: 2006-11-22 23:10:04

Od: "Jacek R." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jestem 26 latkiem, calkiem sprawnym ale po ciezkim wypadku. Co roku
>powinienem pojechac gdzies na rehabilitacje.

skoro calkiem sprawny jestes to po co Ci rehabilitacja?!

>Czy moglibysciepolecic mi rózne osrodki w Polsce gdzie bywaja raczej ludzie
>mlodsi, a nie staruszkowie.
ja o dekade starszy jestem i zwykle na turnusach jestem tym ''najpozniej
urodzonym''
ale slyszalem ze w Jaroslawcu nad morzem jest taki duzy osrodek rehabilit.
gdzie wielu mlodych przyjezdza

basen do plywania w Warszawie
kto może być opiekunem ON?
swiadczenie rodzinne a praca?