ostatnie odkrycia

1. Data: 2005-06-23 19:43:49

Temat: ostatnie odkrycia
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa powiazane z zakupami i tak:

balsam Soraya Deszcz - szybko sie wchlania, nie pozostawia filtru i ma
obledny zapach dlugo utrzymujacy sie na skorze.

krem pod oczy Soraya: kuracja przeciwstarzeniowa - zauwazylam glebsze
zmarszczki (a mam 23 lata) i postawnoilam cos z tym zrobic; krem jest
gesty, latwo wychodzi z tubki pozwalajac odmierzyc zadana wielkosc, szybko
sie wchlania, a co wiecej po miesiacu stosowania widac rezultat. Zmarszczki
sie splycily a niektorez zanikly.

fluide matujacy essential matte givenchy - dziala! matuje, na upaly idealny,
co wiecej zmniejsza pory. Myslalam ze nie znajde nic takiego co bedzie w
stanie je tak zmniejszyc

cienie do oczu: lumene duo eyeshadow: takie jakich szukalam, matowe, mozna
stosowac na mokro - ciekawy efekt swoja droga. Mam kolor szaro-czary i
fioletowy.

cien do rzes: maybeline volum express turbo boost; na poczatku bylam
rozczarowana bo sklejal rzesy, jednak nauczylam sie nim obslugiwac i jestem
zadowolona. Krotka szczoteczka, ktora sie dobrze manewruje i powoduje, ze
moje rzesy sa widoczne. Dluzsze i grubsze :-)

i to by bylo tyle z nowosci, bo przywiazalam sie do niektorych produktow.
Zastanawiam sie wlasnie nad zmiana podkladu z matujacego clarinsa na matis
tez matujacy <nazyw nie pomne>. Myslicie ze warto?

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2005-06-24 10:23:36

Temat: Re: ostatnie odkrycia
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/23/2005 9:43 PM,Użytkownik KaRoLa usiadł wygodnie i napisał:

> balsam Soraya Deszcz - szybko sie wchlania, nie pozostawia filtru i ma
> obledny zapach dlugo utrzymujacy sie na skorze.

O, ja mam Wodospad. Bardzo przyjemny, choć nawilżać mógłby lepiej.
Wahałam się między Deszczem a Wodospadem. Dzięki za wskazówkę ;)

> [...]
> szybko sie wchlania, a co wiecej po miesiacu stosowania widac rezultat.
> Zmarszczki sie splycily a niektorez zanikly.

O, i tu też dzięki za wskazówkę :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-24 19:26:58

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> napisał w wiadomości
> Sa powiazane z zakupami i tak:
>
> balsam Soraya Deszcz - szybko sie wchlania, nie pozostawia filtru i ma obledny
> zapach dlugo utrzymujacy sie na skorze.

A propos balsamów do ciała - dorzucę swoje trzy grosze.
Zgrzeszyłam nieumiarkowaniem i kupiłam mus do ciała Dermiki. Nazywa się Variete
i pachnie poziomkowo, ale nie słodko, tylko świeżo. Naprawdę rewelacja za
niewielkie pieniążki. Zapłaciłam za niego nieco ponad 20 złociszy w GC. Jest
lekuteńki, pachnie ślicznie, ale nie nachalnie, wchłania się błyskawicznie i
dość przyzwoicie nawilża. Na lato odstawię wszystkie inne balsamy, bo są dla
mnie za ciężkie.
Z tej serii zapamiętałam jeszcze czekoladę, cynamon (bardzo "prawdziwy"),
grapefruit (nie czułam wcale zapachu), różę i każy z nich jakoś inaczej działał.
Ja kierowałam się zapachem, bo w żadne efekty oprócz nawilżenia nie wierzę.
Balsam jest naprawdę wart tego, żeby go kupić, mimo, że ma się sześć innych w
łazience:)

Kaśka

1. Data: 2005-06-25 06:40:38

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka napisał/a w news:d9hn3l$jh4$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> za niego nieco ponad 20 złociszy w GC. Jest lekuteńki, pachnie
> ślicznie, ale nie nachalnie, wchłania się błyskawicznie i dość

Mówisz o takim czymś w dużym okrągłym pudełeczku? Ja miałam Dermikę
Veriete balsam w tubie. Też niby z poziomką. Śmierdział niemożebnie,
był tłusty, źle się wchłaniał i do tego potrafił się drań zwałkować.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-06-25 08:14:37

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> Mówisz o takim czymś w dużym okrągłym pudełeczku? Ja miałam Dermikę
> Veriete balsam w tubie. Też niby z poziomką. Śmierdział niemożebnie,
> był tłusty, źle się wchłaniał i do tego potrafił się drań zwałkować.

Aha, właśnie o tym. Wersji w tubie nie widziałam. Ten mój nie nazywa się balsam
tylko mus, o taki:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=27483&ses
sion=c1d364a29bc16495
Zapach jest miły i świeży (dla mnie), ale to już kwestia gustu.

Kaśka

1. Data: 2005-06-25 08:18:04

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka napisał/a w news:d9j431$701$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Zapach jest miły i świeży (dla mnie), ale to już kwestia gustu.

To trzeba będzie wybadać teren :)
Ja mówiłam o
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=c1d364a
29bc16495&p_pid
=25949

Szczerze nie polecam.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-06-25 16:07:24

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> O, ja mam Wodospad. Bardzo przyjemny, choć nawilżać mógłby lepiej.
> Wahałam się między Deszczem a Wodospadem. Dzięki za wskazówkę ;)

Kurcze, ja teraz na zeslaniu w mniejszym miescie. Jest rossman, ale nie
maja :((

Mnie uczula, niestety. Wszystkie soraye pod oczy mnie uczulają :(( A
jest taki jeden fajny rozswietlajacy... Buuu...
Ale i tak sprobuje jeszcze platki kolagenowe.

Iwona

1. Data: 2005-06-25 19:11:21

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=c1d364a
29bc16495&p_pid
> =25949
>
> Szczerze nie polecam.

Miałam w poniedziałek kupić krem do twarzy z tej serii, w ciemno.
W takim razie chyba go najpierw porządnie przetestuję, skoro tacy są nierówni.
I niby obniżają ceny, bo maja dziesięciolecie?:)
Ciekawe, dlaczego tylko tej serii w takim razie?

A próbowałaś może któregoś z nowych zapachów Fruttini?
Malina mocno kusi ;)

Kaśka

1. Data: 2005-06-25 19:25:13

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka napisał/a w news:d9kaib$rbh$1@nemesis.news.tpi.pl:

> W takim razie chyba go najpierw porządnie przetestuję, skoro
> tacy są nierówni.

Mnie ten balsam wyjątkowo nie podszedł, ale z tego co pamiętam to nie
jestem wyjątkiem - Kruszyna też narzekała :)

> A próbowałaś może któregoś z nowych zapachów Fruttini?
> Malina mocno kusi ;)

Oj nieeee. Ja już mam dość malin. Limit wyczerpany. Moje kontakty z
tym owocem zamierzam ograniczyć wyłącznie do spożycia. Kupiłam krem
do rąk AA Oceanic Ciało Wrażliwe czy jakoś tak. Działanie niezłe,
nawilża, lekko natłuszcza, ale bez pozostawiania tłustej warstwy. Za
to zapach zabijający. Tak tak, malinowy :>

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-06-26 11:49:59

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> A próbowałaś może któregoś z nowych zapachów Fruttini?
> Malina mocno kusi ;)

Malina jest akurat taka sobie. Znaczy, malinowa, ale bez odlotu. Mleczna
pomarańcza lepsza. A kawowo-czekoladowego jeszcze nie widziałam.

JoP

solarium
Garnier Ultra Świeżość - czy ktoś coś wie?
ziemista cera
zapach prady
zapach prady