[ot] co robicie??

1. Data: 2010-07-08 08:14:47

Temat: [ot] co robicie??
Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Cicho sie zrobiła na grupie, kiedyś wrzało tu od rozmów na różne tematy, nie
koniecznie robótkowe.

Ja mamdziś strasznego lenia siedzę w pracy i zmuszma sie do roboty a
wolałabym leżeć na leżaczku w słoneczku i dokończyć sukienkę dla małej
elegantki.
W taką pogodę nie powinno się pracować, zgadza sie ktoś ze mna??

2. Data: 2010-07-08 09:52:22

Temat: Re: [ot] co robicie??
Od: "Orka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> napisał w
wiadomości news:i141do$8h7$1@inews.gazeta.pl...

> Ja mamdziś strasznego lenia siedzę w pracy i zmuszma sie do roboty a
> wolałabym leżeć na leżaczku w słoneczku i dokończyć sukienkę dla małej
> elegantki.

A ja siedzę w domu na zwolnieniu, ostatnio mam jakieś problemy z sercem i
tak mnie to wszystko przybiło, że nawet robótkować mi się nie chce :(
Zaczęte 2 poncza leżą od zimy, szydełkowy bieżnik też do 1/3 zrobiony, a ja
tylko siedzę przy kompie albo śpię i nawet mnie pogoda nie cieszy, bo nie
mam siły dojechać na plażę...

--
Orka

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5261
(20100708) __________

3. Data: 2010-07-08 11:43:42

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba pozytywnie myśleć wziąśc szydełko do ręki i dziergać a niemyśleć o
chorobie.
Mnie szydełko uspokaja ale marnuję dużo czasu na kompa i pora to zmienić, po
pracy biorę szydełko i idę poleżakować :)

[ot] lipcowe spotkanie w krakowie
test
Szukam wzoru haftu krzyżykowego zakładek do książki
lista kolorow
Spotkanie w Krakowie - sa fotki :)