[ot] dziwne posty

1. Data: 2008-02-06 08:05:59

Temat: [ot] dziwne posty
Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy Wy też widzicie dziesiątki postów pojawiających się masowo co kilka dni
i nie dających się otworzyć? Dzisiaj przyszło chyba z 10 od jakiejś
"nemesis", wcześniej też od różnych dziwnych ludzi. Głównie na tematy
religijne. O co chodzi?

JW

2. Data: 2008-02-06 08:37:17

Temat: Re: [ot] dziwne posty
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. napisał/wrote dnia/on 2008-02-06 09:05:
> [...]
> i nie dających się otworzyć? Dzisiaj przyszło chyba z 10 od jakiejś
> "nemesis", wcześniej też od różnych dziwnych ludzi. Głównie na tematy

Prawdopodobnie spam, który jest automatycznie kasowany przez polskiego
cancelbota, tylko Twój serwer news ma duże opóźnienie i nie usuwa ich
od razu po interwencji bota. Ewentualnie to wina Twojego czytnika news
- może pokazywać nagłówki postingów których już nie ma na serwerze.

Pozdr,
--
ŁK

3. Data: 2008-02-06 11:29:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> i nie dających się otworzyć? Dzisiaj przyszło chyba z 10 od jakiejś
> "nemesis", wcześniej też od różnych dziwnych ludzi. Głównie na tematy

Niegrzeczna byłaś. Kara[1] musi być.

Qra, [1] żeby było religijnie ;-)

Módl się
modlenie się ma sens