[ot] kasiazka o xxx

1. Data: 2004-12-25 11:56:26

Temat: [ot] kasiazka o xxx
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikołaj przyniósł mi "Haft krzyżykowy dla początkujących". Wdzięczna mu
jestem bardzo. Nie wiem, czy to podniesie moje umiejętności, ale jakby
którąś z Was, miłe Panie, chciała coś z tej książki to śluzę zdjęciami
(skanera nie mam)
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl
GG 2442065
[Warszawa]
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=61291&o
b=0

1. Data: 2004-12-25 20:18:42

Temat: Mikołaj...
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mikołaj przyniósł mi "Haft krzyżykowy dla początkujących". Wdzięczna mu
> jestem bardzo. [ciach]

A ja jestem wdzięczna bo mi przyniósł zestaw do decoupage, bede miała okazje
przecwiczyc wszystko w trakcie styczniowego urlopu :)
A córce przyniósł komplecik przeslicznych pastelowych koralików do
nawlekania 10 kolorów każdego ok. 0,5g z organizerem. Zainteresowanym
zdradze gdzie go kupił...
w Rossmanie i byłam b. zdziwiona bogactwem zestawu i tym ze są to prawdziwe
szklane koraliki (perłowe pastelowe sa niesamowite), a nie jakies plastikowe
bardziewie wielkosci grochu ze sladami wyjscia z wtryskarki. Teraz sobie
obie koralikujemy (a że córka ma ładniejsze kolory, to trochę "pożyczam")
Pozdrawiam świątecznie i obżarcie :)
Joanna

[kraków] gdzie kupić filc?
XXX z e Mule- jakie hasło??