[ot] [krakow] spotkanie

1. Data: 2004-12-07 08:56:58

Temat: [ot] [krakow] spotkanie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z poprzedniego watka wyszlo, ze sie spotykamy w cieplarni, przy brackiej.
na moje oko sa dwie daty: 17.12 (tj. piatek) pozne popoludnie-wieczor i
18.12 wedele 16.
prosze o dokonanie wskazania dnia i godziny bo siem musze ustawic z robota
przedswiateczna, a nie chce opuscic spotkania.
--
skrzacik
Dogs think they're human...

1. Data: 2004-12-07 12:32:17

Temat: Re: [ot] [krakow] spotkanie
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem za piatkiem :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-12-07 16:41:23

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem za piatkiem :-)
>
> Pozdr. :-) Arleta

A ja tak średnio. Ale się dostosuję...
MKatarynka

1. Data: 2004-12-07 16:42:28

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja tak średnio. Ale się dostosuję...
> MKatarynka

j amoge i wpiatek i w sobotę - więc sie dostosuje
Dodo

1. Data: 2004-12-07 17:14:29

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arletka a sobota moze byc? Adam idzie jesc przedwigilijnie do Hawelka, i
piatek odpada!!!!!!!!!!!
a ja bede na swieta nie w sosie jak sie z Wami nie spotkam.........
troszku zasmucona
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-07 18:02:12

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli wiekszosci pasuje sobota, to oczywiscie zrobcie spotkanie w
sobote. Najwyzej mnie nie bedzie :-) Ale to przeciez nie ostatnie
spotkanie :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-12-07 18:06:42

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

e tam, trzeba zrobic tak zeby bylo dobrze
co Ci w te sobote jest? nie da sie "cus" przesunac....???
ja sie tez nie bede upierac, przeciez nikt nie mowi ze to ja mam byc a Ty
nie... :))))))))) przeca jak Cie "wygryze" ze spotkanka to bede miec na
Wigilie sumienie zabrudzone, hihihihihi

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska
ps. a tak naprawde to chcialabym looknac na Twoje mulinki, hehehehe (ze
wskazaniam na ich 40 cm kawaleczki, hehehehe)

1. Data: 2004-12-07 18:39:47

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slonko, klopot w tym, ze w zeszla sobote nas nie bylo i w nastepna tez
nas nie bedzie, a to jedyny dzien w tygodniu, kiedy mozna cos z
wykonczeniem mieszkanka popchnac - w tygodniu po pracy nie ma szans :-(
A chcielibysmy na swieta miec juz chociaz firanki w oknie :-) No i ta
sobote 18 grudnia - jako ostatnia przed swietami- chcialam wlasnie w
calosci poswiecic na takie tam domowe robotki :-)
Tak wiec na mnie sie nie ogladajcie i zrobcie spotkanie w sobote
(wiekszosc byla za tym terminem :-) - a ja sobie w takim razie tak czas
zaplanuje, zeby sie jednak do Was wyrwac :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-12-07 22:10:11

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyle czola....
wiedzialam , ze cos wykombinujesz!!!

jestem za sobota, hihihi

1. Data: 2004-12-08 11:08:41

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyle czola....
> wiedzialam , ze cos wykombinujesz!!!
>
> jestem za sobota, hihihi
>
> pozdrawiam
>
> Ewa (Kraków)
> www.republika.pl/ewa_pasinska

No, tym razem mi sie udalo wpasc na ten wątek. Fajnie bedzie sie z Wami spotkac
przed Świętami.
ewcia

"Pokrowiec" na kufel do grzańca
[OT] moj album na 7ya
[OT] STRONA SPOTKAN ROBOTKOWYCH WROCLAWIANEK !
Arkadia- promocja ;)
Mikołaj