(ot) pcstitch

1. Data: 2006-03-02 12:17:17

Temat: (ot) pcstitch
Od: "martaswier" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytabie, które pewnie już nie raz było wałkowane na grupie.
Chodzi mi o obsługę programu - konkretnie o wydruk i zapisywanie
schematów. Nigdzie nie znalazłam konkretnej odpowiedzi jak? Proszę o
pomoc, ponieważ chciałabym przerobić moim maluchom postacie z
kreskówek i wyszyć. Ale ręcznie to za dużo roboty. Pozdrawiam i
niecierpliwie czekam na wskazówki. Marta

2. Data: 2006-03-03 16:21:08

Temat: Re: (ot) pcstitch
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Sciezka zapisywanie schematów: File > Save As> tytul pracy>
Zapisz
Sciezka druku: File > Print Preview > ustawiasz parametry [

getboty kitajskie :D
Re: nowe zurnale
xxxzamienniki Anton na DMC
JanPawełII