owies

1. Data: 2006-06-04 08:43:13

Temat: owies
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha pl-misc-dieta,

ja tu z takim pytaniem
jak dlugo powinno sie moczyc owies przez gotowaniem?
na opakowaniu nie pisze a puszkkka.spinacz.pl nie dziala
i jakos nigdzie nie moglem znalezc jak dlugo

mam nadzieje ze sa tu jakies osoby, ktorym nie chodzi tylo o
odchudzanie ;)
no offenece

klinton -_*

1000 zl mandatu za stare prawo jazdy! >>> http://link.interia.pl/f1943

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

2. Data: 2006-06-04 14:09:32

Temat: Re: owies
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klinton" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i jakos nigdzie nie moglem znalezc jak dlugo
>
> mam nadzieje ze sa tu jakies osoby, ktorym nie chodzi tylo o

NTG trochę, idź na pl.rec.kuchnia
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2006-06-04 16:01:16

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "klinton" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
> aloha pl-misc-dieta,
>
> ja tu z takim pytaniem
> jak dlugo powinno sie moczyc owies przez gotowaniem?

Witam, zyje na tym swiecie ho ho, albo jeszcze dluzej. Pytalem nawet mojego
ojca ktory zyje ho ho ho. Potwierdzil to co mialem na mysli.
Powiedzial, ze koniom owsa sie nie moczy i nie gotuje, jedza taki w
ziarnach, surowy.
Pozdr
maf

4. Data: 2006-06-04 18:06:24

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ojca ktory zyje ho ho ho. Potwierdzil to co mialem na mysli.
> Powiedzial, ze koniom owsa sie nie moczy i nie gotuje, jedza taki w

ale on sie nie przedstawil jako kon ;)
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2006-06-04 18:26:06

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> ale on sie nie przedstawil jako kon ;)
> Pozdrawiam, Agata

Nie napisal tez , dla jakiego zwierza ten owies ma byc.
Przypomnialo mi sie tez to:
"Osiolkowi w zloby dano, w jednym owies w drugim siano. ...." /A. Fredro/
Pozdrawiam
maf

6. Data: 2006-06-04 18:48:22

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maf napisał(a):

> Nie napisal tez , dla jakiego zwierza ten owies ma byc.
> Przypomnialo mi sie tez to:
> "Osiolkowi w zloby dano, w jednym owies w drugim siano. ...." /A. Fredro/

Zachowujesz sie prowokacyjnie wiec zle sotsujesz ZO. Nie moze byc
inaczej. Tylko jak zachorujesz to nie zwalaj na ZO i DOktora - tylko na
siebie.

7. Data: 2006-06-04 19:47:31

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zachowujesz sie prowokacyjnie wiec zle sotsujesz ZO. Nie moze byc
> inaczej. Tylko jak zachorujesz to nie zwalaj na ZO i DOktora - tylko na
> siebie.
Pisalem ze stosuje ZO? Jestes jasnowidzem?
maf

8. Data: 2006-06-04 22:09:03

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zachowujesz sie prowokacyjnie wiec zle sotsujesz ZO. Nie moze byc
> inaczej. Tylko jak zachorujesz to nie zwalaj na ZO i DOktora - tylko na

Ale optymalni owsa nie jedzą, choć jeżeli ktoś zmuszałby mnie do zboża, to
trzeba jeść właśnie owies, bo najtłuściejszy...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2006-06-04 23:15:03

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ale optymalni

to oni naprawdę istnieją? ;)
Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2006-06-05 06:17:24

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> to oni naprawdę istnieją? ;)

Wbrew utartej opinii nie umierają po roku ;)

--
"Jakby to powiedziec: akurat w to gowno trudno jest nie wdepnac na tej
grupie. Moze jednak zainstaluj sobie jakis czytnik? " Marcin 'Cooler'

Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports
Wyniki badań krwi i odpowiednia dieta
Na kanale Club - dieta Atkinsa
dieta rozdzielna
Do czego TLUSZCZ ?