owoc stephanotisa rośnie

1. Data: 2004-09-28 12:54:13

Temat: owoc stephanotisa rośnie
Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owoc na moim stephanotisie, w domu, rośnie i rośnie.
Abyście mogli wyobrazić sobie jego wielkość
przyczepiłam do owocu zapałkę robiąc zdjęcie.
Na działce kwitnie jabłoń, powojnik od Basi Kulesz,
dojrzewa arbuz, a krety przekopują za mnie trawnik.
Wszystko to można zobaczyć w mojej podgalerii
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha/
A ja sobie siedzę na fotelu popijam piwko i patrzę, patrzę :-(

pozdrawiam Krycha

2. Data: 2004-09-28 17:12:57

Temat: Re: owoc stephanotisa rośnie
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha/
> A ja sobie siedzę na fotelu popijam piwko i patrzę, patrzę :-(

Napatrzeć się nie można :-(
Mówi , że twojej galerii nie ma :-(

Pozdrawiam
Teresa

3. Data: 2004-09-28 17:18:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "krycha" <k...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

| Napatrzeć się nie można :-(
| Mówi , że twojej galerii nie ma :-(

http://tinyurl.com/3pcqa

Ten wrzos...początkowo myślałam, że to ostróżka:-))

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-09-28 17:58:47

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tinyurl.com/3pcqa

Dzięki :-)

> Ten wrzos...początkowo myślałam, że to ostróżka:-))

Jeśli kolor na zdjęciu nie jest przekłamany , to ja Cię Krysiu proszę o
zeznanie jak on się zwie i gdzie takie sprzedają.
I jeszcze prośba o nie wprowadzanie nowego świeckiego zwyczaju pokazywania
prezentów od Basi.
Limit mam na objętość strony i miejsca może mi zbraknąć ;-)

Pozdrawiam
Teresa

5. Data: 2004-09-28 19:59:42

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tinyurl.com/3pcqa
>
> Ten wrzos...początkowo myślałam, że to ostróżka:-))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Takie wrzosy są do kupienia na bazarach i każdym lepszym sklepie. Mają
dość miękkie gałązki i są jakby pokryte włoskami. Ja mam natomiast pewne
wątpliwości co do powojnika Basi ... czy aby to powojnik ???

http://fotogalerie.pl/fotka/2436891096374134374

6. Data: 2004-09-28 20:12:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dość miękkie gałązki i są jakby pokryte włoskami. Ja mam natomiast pewne
> wątpliwości co do powojnika Basi ... czy aby to powojnik ???

Powojnik, powojnik Clematis heracleifolia bodajże i ładnie pachnie i mi
łądnie wyglada obok ognika soleil'd'Or taki świetlisty duet w ogrodzie
tworzą o tej porze :)

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-09-28 20:41:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powojnik, powojnik Clematis heracleifolia bodajże i ładnie pachnie i mi
> łądnie wyglada obok ognika soleil'd'Or taki świetlisty duet w ogrodzie
> [...]

Czyli taki powojnik nie pnący mam rozumieć ???
Czy mowa jest o tym czymś na siatce z drutu ;-)

Serdecznie Miłka

8. Data: 2004-09-28 20:46:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Milka" <m...@t...pl> wrote in message news:cjcgd0$43i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> dość miękkie gałązki i są jakby pokryte włoskami. Ja mam natomiast pewne
> wątpliwości co do powojnika Basi ... czy aby to powojnik ???

Przy takim malym zdjeciu jest to nie do ustalenia.
A te fotogalerie.pl nie daja ogladac powiekszen
(moze ich nie ma?).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-09-28 20:50:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli taki powojnik nie pnący mam rozumieć ???
> Czy mowa jest o tym czymś na siatce z drutu ;-)

Niepnący, dokładnie tak :) Bylinowy to jest.

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-09-28 20:51:53

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niepnący, dokładnie tak :) Bylinowy to jest.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Ach, to już wszystko sobie wyjaśniłyśmy polubownie i możemy iść
spokojnie spać ;-)

Serdecznie i ziewająco ... Miłka

Podziekowanie
Stevia