owoce + kawa

1. Data: 2002-03-18 08:09:10

Temat: owoce + kawa
Od: "@nula" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio słyszałam gdzieś że nie powinno się jeść owoców do kawy. Czy to
prawda? ja jestem wielką zwolenniczką jabłuszek i innych takowych i często
jak robię sobie kawę w rpacy to biorę do niej jabłuszko lub pomarańczę. czy
takie zestawienie rzeczywiście może być niezbyt szczęśliwe?

--
@nia + Fasolka (~07.06.2002)

1. Data: 2002-03-18 13:05:12

Temat: Re: owoce + kawa
Od: "cytryna" <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyznam sie ze osobiscie nie wyobrazam sobie takiego polaczenia....brrrr
ale kwestia gustu i wytrzymalosci zoladka!
Owoce powinno sie jesc tylko i wylacznie na PUSTY zoladek bez kawusi,
ciasteczka, nie po obiedzie czy innych potrawach. A to z bardzo prostego
powodu: owoce znikaja z niego po 20-30 min bo wchlaniane sa w jelitach
(zostawiaja nam niezbedny blonnik, mase witamin, wapno...) Jezeli polaczysz
z kawa to nie dosc ze nici z dobroczynnej MOCY owocow to jeszcze przy pomocy
kawy skwasnieja i bedziesz miala.....
pa

Użytkownik @nula <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7486g$nu3$...@n...tpi.pl...
> [...]
czy
> takie zestawienie rzeczywiście może być niezbyt szczęśliwe?

Emigracja do Nowej Zelandii.
cos na ząb??????
Z czym muesli/cereal?
[SPAM] Profesjonalne urządzenia gastronomiczne
Zrobiłam salatke Agnieszki z Lodzi