owoce pigwy zniekształcone

1. Data: 2013-09-22 22:32:42

Temat: owoce pigwy zniekształcone
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku część owoców pigwy wygląda jak po ostrzale drobnym śrutem.

https://plus.google.com/photos/110636404017483245604
/albums/5926544703318178033?banner=pwa

Wewnątrz są to czarne suche miejsca.
Coś temu drzewku brakuje, czy to jakaś choroba?
Nie znalazłam w necie takich objawów na owocach.

Na dodatek, od początku owocowania, co roku, owoce spadają choć nie są
jeszcze dojrzała.
Drzewko jest młode, wysiałam nasiona 10 lat temu.

Pozdrawiam Krycha.
--
,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
człowiekiem."

2. Data: 2013-09-23 17:46:57

Temat: Re: owoce pigwy zniekształcone
Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dojrzała.
> Drzewko jest młode, wysiałam nasiona 10 lat temu.

Parch.

Porzeczki
Sianie trawy a chwasty
Poplon w warzywniaku?