ozdoby okienne

1. Data: 2003-04-15 10:14:46

Temat: ozdoby okienne
Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu poszukuje kółek na ozdoby okienne obeszłam sklepy
wszelkiej maści w Poznaniu od pasmanterii po metalowe i nic. Podejrzewam, że
nie tylko ja mam taki problem. Wykombinowałam sobie że takie ładne kółeczka
są w abażurach i napisałam do producenta czy jest możliwość zamówienia
takich kółek w rozmiarach od 14 do 22 centymetrów. Wyobraźcie sobie że
producent odpisał i pyta ile ich chce pomyślałam więc że dziewczyny które
mieszkają w Poznaniu i okolicy mogłyby się też załapać na kołka. Zamówię ich
więcej. Tylko ile ? Zainteresowane proszę o kontakt na priv. Nie wiem ile
one będą kosztować ale jeżeli abażur w sklepie kosztuje około 9 złotych to
kółka nie powinny być drogie.
Mirella

1. Data: 2003-04-15 13:23:44

Temat: Re: ozdoby okienne
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Laczy sie za pomoca zwyklej lutownicy.
>
> Grazyna

HEJ!

Hehe... no nie.... :))))))))))))
Robotki reczne nie maja granic, a umiejetnosci niektorych z nas hohoho....

No tak po prostu :" zwykla lutownica" co Wy nie wiecie ???

Brawo!

Z usmiechem na ustach, z podziwem w sercu pozdrawiam.
Beazuku

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-04-15 14:06:54

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirella" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> one będą kosztować ale jeżeli abażur w sklepie kosztuje około 9 złotych to

A nie lepiej odwiedzic sklep z artykulami miedzianymi (od rur, poprzez rurki
do drutu roznej srednicy) i wykonac samemu? Wtedy kazde moze miec inna
srednice a nawet ksztalty mozna nadac niezwykle. Laczy sie za pomoca zwyklej
lutownicy

Grazyna

1. Data: 2003-04-16 16:09:55

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Brawo!
>
> Z usmiechem na ustach, z podziwem w sercu pozdrawiam.

Sorki, dziewczyny, ja oprocz mojego fiola to jeszcze politechnike skonczylam
i jakos tak mi nie przyszlo do glowy ze lutownica moze kogos oniesmielac
:-o)))
Ale to naprawde jest narzedzie nieiwele bardziej skolmplikowane od gwozdzia
:-)

Grazyna z lutownica, hihi

1. Data: 2003-04-16 19:39:39

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna wrote:

> [...]
> :-o)))
> Ale to naprawde jest narzedzie nieiwele bardziej skolmplikowane od gwozdzia

Zgadza się, zgadza ;) Sama kiedyś wymogłam na Lubym, żeby mnie nauczył,
tylko teraz mnie szantażuje, że elektronika to też robótki ręczne i że w
końcu zacznie tu pisywać ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-04-17 06:33:03

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezaku napisała:

> [...]
> :-o)))
> Ale to naprawde jest narzedzie nieiwele bardziej skolmplikowane od

Zapomniałaś dodać od gorącego gwoździa :-))))))))))
Gocha

1. Data: 2003-04-17 12:25:41

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informacje wprawdzie takie dziwne narzędzie jest dla mnie troszkę
przerażające ale spróbuję namówić moją drugą połowę moze zrobi mi jakieś
kwadraty i wielokąty bo kółka już zamówiłam.
Mirella

1. Data: 2003-04-24 13:02:23

Od: "Anka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z tymi kółkami i kwadratami sie dalej robi bo ja nie w temacie a moze
tez bym sie skusiła...

Lutownice juz opanowałam, nawet całkiem niedawno udało mi sie przy jej
pomocy lampki choinkowe naprawic... (wczesniej je zepsulam nie chwalac sie
;))) )

Pozdrawia Ania co ma chęć do lutowania ;))))

> [...]
> przerażające ale spróbuję namówić moją drugą połowę moze zrobi mi jakieś
> kwadraty i wielokąty bo kółka już zamówiłam.

www?
Letnie ciuszki na drutach
xxx słoneczniki -tło
od Liany z Lodzi