palczatka cytrynowa (trawa cytrynowa)

1. Data: 2005-06-13 19:31:34

Temat: palczatka cytrynowa (trawa cytrynowa)
Od: "kiper" <k...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Gdzie mozna dostac wspomniane cudo?
Mam wiele przepisow do przetestowania z trawa cytrynowa jednak niestety nie
moge kupic.
Moze jest cos zastepczego?
z gory dzieki za info

Kiper

2. Data: 2005-06-13 20:55:42

Temat: Re: palczatka cytrynowa (trawa cytrynowa)
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiper" <k...@...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> Gdzie mozna dostac wspomniane cudo?
> Mam wiele przepisow do przetestowania z trawa cytrynowa jednak niestety
> [...]

nie wiem, gdzie mieszkasz, ale np. w wwie jest w centrach handlowych w
takich sieciowych sklepikach z chinszczyzna na mcu i na wynos - np. w blue
city i galerii mokotow

3. Data: 2005-06-14 06:13:37

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mozna dostac wspomniane cudo?
> Mam wiele przepisow do przetestowania z trawa cytrynowa jednak niestety
nie
> moge kupic.

a możesz podzielić się przepisami? Ja z kolei dostałam to ziele a nie bardzo
wiem, co z nim zrobić...

pozdrawiam
Basia

4. Data: 2005-06-15 12:33:35

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie
>

> a możesz podzielić się przepisami? Ja z kolei dostałam to ziele a nie
bardzo
> wiem, co z nim zrobić...

Ostatnio Okrasa coś z tym robił (jest pewnie na jakimś www.tvp.pl) - to był
zdaje się kurczak w mleku kokosowym.
Widziałem to u niego nie po raz pierwszy, powinnaś więcej przepisów tam
znaleźć.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Melisa - help...
Jak robić biały ser?
Jak robić biały ser?
Jaka pralka ładowana z przodu (z suszarką ?)
[spam] mieszanki.pl - po remoncie