pale drewniane na ogrodzenie- gdzie kupić?????

1. Data: 2002-09-02 13:20:26

Temat: pale drewniane na ogrodzenie- gdzie kupić?????
Od: "ZbychO" <z...@w...it.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym ogrodzić działkę używając do tego celu żerdzi drewnianch (dąb, buk
lub inne trwałe..) .Płot będzie miał ok. 80 m.
czy ktoś mógłby podać mi namiary na jakieś miejsce w pobliży Warszawy
(okolice Żyrardowa) (może jakieś nadleśnictwo)
byłbym b. wdzięczny

zbyszek Obłoza

2. Data: 2002-09-02 17:18:50

Temat: Re: pale drewniane na ogrodzenie- gdzie kupić?????
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbychO" <z...@w...it.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy ktoś mógłby podać mi namiary na jakieś miejsce w pobliży Warszawy
> (okolice Żyrardowa) (może jakieś nadleśnictwo)

Ostatnio widziałem ciekawy płot zrobiony ze zwykłych nieregularnych desek .
Można je umieścić pionowo lub poziomo ,a efekt bardzo miły dla oka.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

3. Data: 2002-09-02 21:25:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Można je umieścić pionowo lub poziomo ,a efekt bardzo miły dla oka.

> J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek

te "nieregularne" deski" nazywaja sie deskamii z oflisem
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2002-09-02 21:27:03

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio widziałem ciekawy płot zrobiony ze zwykłych nieregularnych desek
.
> Można je umieścić pionowo lub poziomo ,a efekt bardzo miły dla oka.

Ja też go widziałem. 1952-1955 - zaplecze budowy PKiN w Warszawie. Zgadłem?
A efekt miły dla oka pozostał do dziś ;-)

Pozdrowienia, Jan_jr

5. Data: 2002-09-02 22:03:18

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może poodpadowe wałi łuszczarskie ??? Mam taki płot ...
Najlepiej poszukac w najbliższej miejscowo fabryce sklejek.
Sprzedają takie wałki z reguły w dwóch średnicach ...

smokol

6. Data: 2002-09-03 16:19:06

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja też go widziałem. 1952-1955 - zaplecze budowy PKiN w Warszawie.
Zgadłem?
> A efekt miły dla oka pozostał do dziś ;-)

Ja chodzę gdzie indziej na spacery.No i nie w tych latach co Ty .A piszesz
,że Junior??
A taki płot w środowisku wiejsko-łąkowo-leśnym robi moim zdaniem dobre
wrażenie.Musi być tylko lekko zadbany.

7. Data: 2002-09-04 04:33:43

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

To opisze inaczej - pień pocięty na deski .

8. Data: 2002-09-04 09:35:29

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> desek.

> Zgadłem?
>
> Ja chodzę gdzie indziej na spacery.No i nie w tych latach co Ty .A piszesz
> ,że Junior??

No nieee, widziałem w archiwalnej kronice filmowej ;-).

> A taki płot w środowisku wiejsko-łąkowo-leśnym robi moim zdaniem dobre
> wrażenie.Musi być tylko lekko zadbany.

Chyba, że tak ;-)

Pozdrowienia, Jan_jr

9. Data: 2002-09-04 12:00:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

dokladnie to mialem na mysli
pien pociety na deski
bez obcietych nieregularnych krawedzi z kora
:)
tak to nazywa sie u nas w poznanskim w tartaku
po warszawsku moze to byc inaczej
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps dalie od Ciebie zaczynaja kwitnac
bardzo mi sie podoba ta dwukolorowa
bordowa - biala

10. Data: 2002-09-04 20:04:55

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ktoś mógłby podać mi namiary na jakieś miejsce w pobliży Warszawy
> (okolice Żyrardowa) (może jakieś nadleśnictwo)

Witam

Ja bede (a wlasciwie maz) bedzie stawial plot z pali drewnianych przecietych na
pol na krajzedze. Pale takie mozna kupic w tartaku Bosewo Stare. Moga byc
okorowane cale, lub tylko raz. Fajnie wygladaja raz okorowane i sa tansze.

Pozdrawiam Ania

Gdzie kupię drzewko bonsai w Łodzi ?