pareo

1. Data: 2005-06-29 09:06:19

Temat: pareo
Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
szukalam juz i w googlach i archiwum, nawet w szalach, cos tam
znalazlam, ale to jeszcze nie to :(((
szukam bardzo latwego i szybkiego do zrobienia pareo, w niedziele jade
nad morze i chce cos szybko udziergac.
Moze macie cos co sie szybko zrobi i nie duzo nici pojdzie ??

--
Pozdrawiam:
Edyta

2. Data: 2005-06-29 18:53:06

Temat: Re: pareo
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edytka wrote:
> [...]
> nad morze i chce cos szybko udziergac.
> Moze macie cos co sie szybko zrobi i nie duzo nici pojdzie ??

Moze takie chusty natchna cie?
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24282
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=67920
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=68061
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=68224
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=68571

Zazula

3. Data: 2005-06-30 12:31:03

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>, w niedziele jade
> nad morze i chce cos szybko udziergac.

O matko! do niedzieli? Toż to zaledwie kilka dni! To chyba tylko sieć
rybacką. Ja bym nie zdążyła.
Gocha

4. Data: 2005-06-30 20:52:56

Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha napisał(a):
> Użytkownik "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> O matko! do niedzieli? Toż to zaledwie kilka dni! To chyba tylko sieć
> rybacką. Ja bym nie zdążyła.
> Gocha

dzieki Zazulko
Wlasnie ten katalog najbardziej wertowalam i w koncu sama cos sobie
zaprojektowalam :)) zainspirowana kwiatami
Dzis zaczelam, juz kawalek zrobilam, ale braklo nici i polecialam do
pasmanteri, myslac ze wiczorkiem usiade i podziergam, a tu zonk, pani
sie pomylila i dala mi ciensze :((((( zobaczylam dopiero w domu a bylo
juz 6 po 18, oczywiscie sklep do 18. Jaka jestem zla, wrrrrrr. Do tej
pory mnie trzyma, jak w termosie, z nerwow poszlam prasowac :))
jak skoncze to sie "pochwale" oczywiscie :)))

--
Pozdrawiam:
Edyta

5. Data: 2005-07-03 12:01:40

Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha napisał(a):
> Użytkownik "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> O matko! do niedzieli? Toż to zaledwie kilka dni! To chyba tylko sieć
> rybacką. Ja bym nie zdążyła.
> Gocha

Uffff , no i udalo sie, wlasnie skonczylam moje mini pareo, faktycznie,
prawie siec rybacka :)))
Ale mialo byc szybko i malo nici :))
Sa juz zdjecia na mojej stronce w nowosciach

--
Pozdrawiam:
Edyta

6. Data: 2005-07-03 15:52:17

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uffff , no i udalo sie, wlasnie skonczylam moje mini pareo, faktycznie,
> prawie siec rybacka :)))
> Ale mialo byc szybko i malo nici :))
> Sa juz zdjecia na mojej stronce w nowosciach

No no, powiem, ze jestem pod wrażeniem :)
Ślicznie wyszło

Dziunia

7. Data: 2005-07-03 17:12:41

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uffff , no i udalo sie, wlasnie skonczylam moje mini pareo, faktycznie,
> prawie siec rybacka :)))
> Ale mialo byc szybko i malo nici :))
> Sa juz zdjecia na mojej stronce w nowosciach

Piękne w swej prostocie :)
Naprawdę mi się podba!!! Ja też przymierzam się do czegoś nieskomplikowanego
w tej formie.
Pozdrawiam
Aga

8. Data: 2005-07-04 11:10:21

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uffff , no i udalo sie, wlasnie skonczylam moje mini pareo, faktycznie,
> prawie siec rybacka :)))
> Ale mialo byc szybko i malo nici :))
> Sa juz zdjecia na mojej stronce w nowosciach

Edytka, ales Ty szybka!!! pareo piekne!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław