patroni ogrodów

1. Data: 2002-09-18 06:23:22

Temat: patroni ogrodów
Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod adresem:
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/p_patroni.htm
opublikowałem informacje o kandydatach na patronów Waszych ogrodów.
Może już ktoś zdecydował się wcześniej i moje propozycje są spóźnione?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2002-09-18 07:58:24

Temat: Re: patroni ogrodów
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> wrote in

> [...]
> opublikowałem informacje o kandydatach na patronów Waszych ogrodów.
> Może już ktoś zdecydował się wcześniej i moje propozycje są spóźnione?

Krzysiu, w wykazie swietych, jaki dostalam do przejrzenia przed
bierzmowaniem (nie wiedzialam swoja droga, ze to taka grubasna kniga), byla
wymieniona sw. Gleba. Nie wiem, od czego ona formalnie, ale moze, moze...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2002-09-18 11:36:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-09-18 12:07:03

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> ja zaglosowalem na te obie gole baby
> ale sie zastanawiam
> czy te panie beda pasowaly do "kapliczek"
> ktore wymurowalem/wymuruje http://www.ogrod.pct.pl/str8_tadeusz_s.html

Mowilam, ze jestes tytanem pracy?
Podtrzymuje!
A poza tym to zgroszyles mnie doglebnie.
Tadziu! Gole baby w wedzarni?
A coz to za perwersja?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2002-09-18 12:30:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> Tadziu! Gole baby w wedzarni?
> A coz to za perwersja?

Może byc baba z piekarnika to dlaczego nie z wędzarni.... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2002-09-18 12:31:49

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Tadeusza
Ela Łuczynska

Powiedz mi , gdzie można wypożyczyć takiego speca z koparką?
Ja mam stary, chyba 100 letni staw ,ok 200m2 bardzo zamulonyi chciałabym
zrobić z nim porządek.Czy lepiej teraz czy na wiosnę.

Obejrzałam Twoje zdjęcia i wyobrażam sobie jak bedzie tam pięknie za parę
lat.

Pozdrawiam Ela Łuczyńska

7. Data: 2002-09-18 14:35:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@k...pkobp.pl> wrote in message
> Pod adresem:
> http://ogrod.to.jest.to/ogrody/p_patroni.htm
> opublikowałem informacje o kandydatach na patronów Waszych ogrodów.

Ja chyba wybiore Sw. Fiakriusza. Na kamice nerkowa tez mi sie przyda.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz