paznokcie akrylowe/zelowe

41. Data: 2007-10-22 19:02:42

Temat: Re: paznokcie akrylowe/zelowe
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ffhnbe$oi3$2@inews.gazeta.pl...

> No, ale jednak matowienie sprowadza sie do tego, ze trzeba ja troche
> poharatac, czyli lekko spilowac. I jakby nie patrzec w rezultacie jest
> ciensza niz niezmatowiona. Jesli do tego po pewnym czasie zle nalozony
> tips odpadnie, plytka wyglada naprawde zalosnie. Przynajmniej w przypadku
> moich tak bylo, to nie musi byc ogolna zasada.

No cóż, coś za coś :)
Pozdrawiam
Teli.
Zapraszam na moje aukcje:
0561

42. Data: 2007-10-23 05:34:19

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia poniedziałek, 22 października 2007 21:01 wszystkim się zdawało, że to
Wojski gra jeszcze, a to Księżniczka Telimena (gsk). nadaje:

> Jeśli cały tips z żelem to myślę, że miałaś źle przygotowany paznokieć
> nieodpowiednio odtłuszczony. Trzeba pamiętać, żeby do naklejania tipsów
> mieć zupełnie suche dłonie. Nie wolno przed samym nakładaniem myć rąk.

Byc moze tak wlasnie bylo. Przed nalozeniem tipsow pociagala mi paznokcie
jakims takim ustrojstwem, ktore mialo dzialac dezynfekujaco i chyba tez
odtluszczac, ale widocznie to nie wystarczylo.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."