paznokcie i ...

1. Data: 2002-01-29 13:16:16

Temat: paznokcie i ...
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od pewnego czasu myjac rece w cieplej wodzie moje paznokcie wydzielaja
dziwny zapach - taki jak czasami przy ich pilowaniu... (mam nadzieje ze ktos
wie o co mi chodzi...). Przygladajac sie im nic ciekawego (i niepokojacego)
nie widac - zadnych przebarwien, znieksztalcen...
Jakis miesiac temu mialam z nimi troche klopotow- okropnie sie rozdwajaly,
no i generalnie sa miekie.
Czy czegos mi brakuje czy moze to jakas choroba?
Do dermatologa pokico nie moge sie wybrac, bo najpierw musze zapisac sie do
przychodni, a po drugie nie wiem czy warto tym zawracac glowe...
(zalozylam, ze Wam moge ;))) )

Pozdr
Berta

2. Data: 2002-02-02 22:42:40

Temat: Re: paznokcie i ...
Od: "Marcin Ojrzanowski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> przychodni, a po drugie nie wiem czy warto tym zawracac glowe...

Ponieważ specjaliści milczą powiem ci co wiem.
A wiem że paznokcie powinna wspomóc witamina A.
Są też kremy do rąk i paznokci, które pomagają.
Wiem że odpowiedź mizerna ale to wszystko na co
mnie stać.

----

MO

jaskra ?